GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 I morgen er eg i min uke 15, og skal til legen når eg er 15+2 får å høre om alt fortsatt står bra til, etter en blødning i uke 13.. Viss alt fortsatt hører bra ut vil eg/vi fortelle det til alle, har gledet meg til lenge dette:) men sjangsen for at det går bra nå er jo veeeldig stor, ikke sant? Til nå så er det berre noen få venner og familiene som vet om graviditeten, mn føler nå eg er klar til at alle får vite om graviditeten.. Grunnen til vi har ventet til nå er vell siden eg er 17 år, og eg vil ikke at for mange skal måtte vente på at magen skal begynne å vise:P, og sefølgelig og tilfelle alt ikke skulle gått så bra.. Men det er vell på tide å si det nå, selv om magen ikke har begynt å vise enda men.. De fleste sier det jo i uke 12, etter som eg har lest og sonn.. Så da skal eg vell berre si det etter legebesøket på onsdag? er jo sefølgelig mitt valg, men hadde lust til å meddele dette og
Over@skelse:) Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 heisann, ja det kan du sikkert gjøre vettu jeg har fortalt til de fleste, untatt på jobben, der er det bare to som vet det..litt pgr av at jeg faktiskt kom tilbake til jobb fra svangerskapspermisjon i juni, fikk en gutt i juli 07, så synes det var litt "flaut" og plutselig være gravid igjen,når jeg nettop kommet tilbake, og så har jeg hatt en del blødninger, skulle visst vært to her, men kun et foster og det er heldigvis friskt nå er jeg i uke 16 idag, og vært sykemeldt en uke, så neste gang jeg ska på jobb nå, så kan det hende at jeg forteller det, men også en mulighet at jeg venter liiiittt til, da magen ikke blitt spes stor enda så det synes ikke så mye...men det er mest for at jeg gruer meg litt o si det til sjefen, selv om jeg vet at hun kommer til å ta det bra, jeg har bare en hver tredje helgstilling fast der og jobber som vikar når de har ledige vakter, så er jo ikke vanskelig å få få tak i noen som kan ta helgene mine etterhvert,,,men likevel...trur hun blir den siste som får vite dt hehe Jeg var gravid med første mann når jeg var 18, dette er nr 3, du kommer helt sikkert å klare deg fint lykke til videre og kos deg med alt som du har i vente, det er helt vidunderlig å ha et liv inni seg for at så få det ut, og lagt i dine armer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå