Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg lurer på om koniseringen kan føre til at man har vanskeligere for å bli gravid? Selv om legene sier at det ikke har noe å si.... Man får jo arrvev i livmoråpningen...kanskje det blir vanskeligere for svømmerne å komme seg oppover... :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg har blitt det 2 ganger, har slitt i 11 år og har hatt 4 ivf forsøk, ble nå gravid på egenhånd med "tette" eggledere.. men er ikke sikkert det var derfor vi sleit.. Men nå må jeg ligge rolig og er sykemld, pga for kort livmorhals og er kun i uke 20.. er for tidlig hvis barnet kommer nå til å reddes, så dette er et helvete. Får håpe du slipper og slite så mye.. hvis du har prøvd i 5 mnd så får du nok ikke noe hjelp før det har gått et år.. masse lykke til.
MintCondition Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg har. Har blitt gravid i 1pp med begge mine barn. Konisering skjer jo av livmorhalsen, og har ergo ikke noe med eggledere å gjøre. man blir ikke gravid i livmorhalsen
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Oi, det er nok litt av en historie du har da ja.. Krysser alt jeg har for at det går bra med dere!! Jeg skal snakke litt med legen min når jeg skal ta celleprøve i slutten av september.. Også vurderer jeg akupunktur..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Jeg tror det spørs litt hvor mye som blir fjernet. Jeg ble konisert for noen år tilbake og fikk beskjed av gyn om at det ikke skulle være noen risiko for verken det å bli gravid eller bære frem et barn. Hadde heller ikke noen problemer med å bli gravid 1. gang ei heller fødte jeg før tiden. Denne gangen har jeg ikke blitt gravid på egenhånd, men ingen av legene som har vært borti underlivet mitt har nevnt at konsieringen var/kunne være grunn til trøbbelet.
Lukas <3 Ella <3 Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Jeg er konisert 2 ganger og blev gravid omtrent på engang så det skall ikke ha noe å si...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2008 Høres lovende ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå