Gå til innhold

Vil kjenne livmoren min, men ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er 14+6 uker på vei idag, alså 15 uker i morgen ;) .. Har prøvd siden uke 12 å kjenne om eg kan kjenne livmoren, mn kjenner fortsatt ingen ting:( har så lust til å kjenne:)

Leste nettop at i uke 15 kan du ta neri nalven å der kjenner du at musklene begynner å dele seg og så kan du kjenne livmoren rett under de, men eg kjenner ingenting, berre at muskelne deler seg, mn di henger vell aldri helt sammen uanz..

Er dette normalt?

Når eg var hoss legen i uke 13 kjente ho heller ingenting, skal til legen i denne uka pga en blødning i uke 13 så da skal eg spør om legen kan kjenne etter denne gangen og :)

Hvordan er det me dere som har begynt å fått mage, hvor lang er det mellom musklene deres nå? er sikker berre mellom 2 cm på mine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verken i dette svskapet eller forrige har jeg klart å kjenne livmoren (før magen var stoor), eneste gangen jeg kjenner forskjell på livmor og andre "innvoller" er når jeg har kynnere, samme gjelder denne gangen (er 15+4 i dag). Men legen kjente det på 13ukerskontrollen... Selv om jeg har god "polstring" (hehe) på magen.

Skrevet

Kjenn etter sex. Da er livmoren sammentrekt.

Er livmoren din over skambeinet kan jeg vanskelig skjønne at du ikke kjenner den da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...