happygal Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hei. Jeg har termin 3.januar og synes at jeg kjenner lite liv. Når jeg leser diverse innlegg her inne og andre plasser blir jeg nesten litt nervøs. Var på ul for 2 og en halv uke siden og alt var bra. Morkaken min ligger plassert slik at jeg kom til å kjenne liv litt senere/svakere enn vanlig sa jordmora. Men nå har jeg kommet til uke 22+3, og mener selv at jeg burde kjent masse liv. (er førstegangsfødende) Er det andre her inne som ikke kjenner/kjente mye liv tidlig???
Giinaღ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Synes også jeg kjenner lite liv. Er straks 20 uker, men så ligger morkaka nedover så tror ikke den skal hindre det. Har bare valgt å ikke bekymre meg denne gangen, men ikke like lett alltid. Når er det "vanlig" å kjenne daglig liv egentlig?
flypapir Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg kjenner også veldig lite liv.... Kjenner bare bittelitt småpirking innimellom. Er 20+4 uker på vei og morkaka mi ligger på fremsiden av magen slik at jeg ikke kan kjenne den lille. På ul så vi at han turna og styra, men jeg kjente ikke noe da heller... Tror nok du kan ta det helt med ro, sparkene blir nok sterkere etterhvert.
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Man skal ikke kjenne regelmessig liv før i uke 28. Lenge igjen ennå
happygal Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 Det er vel mest sannsynlig ingen grunn til bekymring, men jeg er en person som bekymrer meg litt for mye enn litt for lite. Uffa... må prøve å legge fra meg alle bekymringene og bare glede meg over at jeg har en liten gutt/jente i magen. Skal tilbake til jordmora om ca 3 uker, og da får jeg vel høre hjertelyden igjen og få det bekrefra at det ikke er noen grunn til bekymring. (håper jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå