Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 fikk beskjed om at livmortappen var sentrert i går..på sykehuset.. pluss 2 cm åpning myk og moden .. 'men d kan jo ta tid ennå forde da men..er jo lov å håpe er 1 dag over
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Det tror jeg er veldig bra jeg Vurdering av modenhetsgrad etter Bishop Score: Ledende del (altså hode, sete eller fot - spina er forøvrig noen bein i bekkenet): I bekkeninngangen (0 poeng) Over spina (1 poeng) Ved spina (2 poeng) Under spina (3 poeng) Lengde på livmorhalsen: 3 cm (0 poeng) 2 cm (1 poeng) 1 cm (2 poeng) Under 1 cm (3 poeng) Åpning i livmorhalsen: Lukket (0 poeng) 1-2 cm (1 poeng) 3-4 cm (2 poeng) Over 4 cm (3 poeng) Konsistens: Fast (0 poeng) Middels (1 poeng) Bløt (2 poeng) Posisjon: Baktil (0 poeng) Midtstilt (1 poeng) Fortil (2 poeng) Jeg regner med at sentrert livmortapp er det samme som midtstilt....så du får jo flere og flere poeng ut i fra denne skala'n da Jeg skal på kontroll hos jordmor i morgen, og er super spent på hvor moden jeg er nå.....har jo gått en uke siden sist de sjekka! Uansett så må du ha masse lykke til
L@boline Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Var spent på om det var blitt fødsel på deg, men da må du vente litt til du og da. Vet ikke hva det vil si at livmortappen er sentrert, men sikkert et godt tegn :-) Går selv bare å venter på at det skal bli action her, men foreløpig er det bare vonde kynnere. Hadde en vanvittig dårlig natt med veldig vondt i ryggen. Dukker liksom stadig opp nye vondter. Men men, nå har vi MAX 14 dager igjen, og får virkelig håpe det ikke går så lenge.
Gjest Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 hadde jeg bare fått litt av de kynnerene eller mensmurringene.-.men neeeida..ingenting..årh..klikker snart.,. her blir d ingen fødings på en go stund sikkert.. en runde i sengehalmen i kveld ja..;)få smørt tappen med litt prostalagin eller hva d nå het hehehe
Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 må jo føye til at når hu undersøkte meg så kjennte hu setet til babyen hihi d var litt søtt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå