nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 pølser ) skal på båttur og rille på en øy )
heisand? Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 hel grillet kylling, fire tomater og kremfløte rett inn i ovnen... bare varmes... og fløtegratinerte poteter
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Er bare meg hjemme, så skal ta det lettvindt. Blir nok laksewrap.
OneOfTheBoys Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Taco med shell, men med kyllingfilet i stedet for kjøttdeig. Håper det blir godt. Må bruke opp restene nemlig! =)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Lapskaus:-) Kokte kjøttet i går kveld. Dette skal bli godt!
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Stekt laksefilet, med potet, agurk og rømme...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 Ovnsstekt laks med purre og gulrot, med poteter, saus og agurksalat til :-D Nam nam!!
Ulldott Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 franskmarinert svinesteik. Knall godt. Har ikke helt bestemt hva vi skal ha til ennå. Enten båtpoteter, og soppstuing. Eller vanlige poteter og en eller annen god saus.
Gjest Skrevet 31. august 2008 #13 Skrevet 31. august 2008 Stekte karbonader, stekt løk, saus, poteter og grønnsaker:)
2 søte små:-) Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 Svinefilet og chilikokt kål - inspirert av matprat reklamen på tv:-)
Mammat4 Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 Ingen middag på meg i dag, jeg skal på jobb kl 15.00. Barna er hos mormor og morfar så de spiser der. Gubben er på seminar med jobben kommer hjem i morgen kveld.
Alba44 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 31. august 2008 Det blir stekt laks med div. tilbehør her )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 #17 Skrevet 31. august 2008 jeg skal lage lasanje, etter pappaen min sitt ønske også blir det boller til desert
Soleie m/3 gull :) Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 kokt bayonneskinke med poteter og tomatsaus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå