Gå til innhold

Flere som ikke legger på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo glad for det (startet på 87 kilo og er på 90 nå i slutten av uke 34).

Har ikke gått opp et gram de siste 3 ukene. Sikker på at det er ok? Der er stort sett masse liv der inne, og man ser at ansiktet mitt og hofter skrumper mens magen vokser. Da er velt alt ok?Har ikke sjekk før om 2 uker ca

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Hvis du har noen kilo å gå på fra før av så er det faktisk ikke alle som legger på seg noe særlig, kroppen har litt å gå på fra før av da..så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg:)

Jeg har selv gått opp 11 kg og har 7uker igjen til termin...jeg var veldig slank før jeg ble gravid så jeg burde ha gått opp litt mer kansje slik at jeg har reserve etter fødselen..men denne gang så har jeg vært mye alene når mannen har reist og i tillegg hatt en aktiv 1 1/2åring i huset så er nok derfor jeg ikke har lagt på meg mer..

Sist gang la jeg på meg 17kg iallefall, og etter 3mnd var jeg jeg gått ned 20kg!..så det er faktisk viktig og ha litt reserve på kroppen for en fødsel og amming tar på kroppen....

Det siste jeg vil er og bli "skrappa" etter fødsel..jeg tror nok det blir ganske stress for meg med 2 barn med 2års aldersforsjell..men så lenge jeg spiser sunt når jeg ammer så går det nok veldig bra:)

Sist gang gjorde jeg ikke det , og det gikk kun utover meg selv, så jeg skal være flinkere denne gang.

Skrevet

Jeg var 48kg når jeg ble gravid, var 63kg i uke 32 og siden da har vekta stått helt stille:s Er nå i uke 37+4... Var til jordmor på fredag og hun sa at det ikke var noe å bekymre seg for, så lenge magen har vokst bra, og jeg kjenner godt med liv vær dag og om jeg spiser rikelig med mat vær da, noe som jeg absolutt gjør;) Så trur nok ikke du trenger å være redd for noe der nei: )

Skrevet

har ikke lagt på mes siden uke 34 og er nå i uke 38+5, det samme skjedde sist gang. tror ikke det er noe å bekymre seg for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...