lykketrollet:) Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Er det noen som kan anbefale en som man ikke blir gul av??? Er ganske lys i huden og skal ha på meg selskapskjole neste helg. Skulle så gjerne vært litt brun... Litt redd for skjolder også, spesielt under armene....
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Har prøvd det som er, og jeg liker diors best, men den er kun fin et par dager, så smør deg dagen før, IKKE bruk lotion før du smører deg med den, da blir det fort skjolder. Husk å bruk en god skrubbkrem i dusjen før du skal smøre deg og smør på helt tørr hud som ikke er svett og varm. Smør gjerne litt vannfast solkrem i hendene og mellom fingrene før du setter i gang og tørk grundig av hendene så det ikke er rester før du smører med selvbrunings kremen. Bruk våtservietter til å tørke av det inne i hendene, gjerne flere ganger underveis mens du smører. Hvis det alikvel skulle vise seg at du har fått farge i håndflatene så er salt og sitron et godt middel for å få bleika og fjerna det....klem sitronsaft i håndflatene og ha en ts salt og gni hendene godt i 5 min, skyll så med vann.... Beste du kan gjøre er riktig nok å ta sol annen hver dag, for når alt kommer til alt så er en naturlig glad av sol eller solarium faktisk finere enn å være kunstig brun.... Hilsen ei som er litt klok av skade etter å ha slitt med å få bort selvbrunings flekker noen ganger oppigjennom åra...aldri mer..heller litt blek enn flekkete... For de færreste gidder å smøre seg med den glya daglig, ikke lukter huda noe særlig godt heller med selftan....blir ei rar lukt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå