*bolla pinnsvin* Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 15 mnd. Da gadd gutten vår rett og slett ikke mer
heisand? Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 min er snart 13måneder og jeg er overhode ikke klar for nedtrapping og han elsker det fortsatt. hjelper han å sove.
OsloMor Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Ammet lillesnuppa til hun var 22 mnd (akkurat 2 år nå), da fikk hun halsbetennelse og ville ikke ha mer fordi det gjorde vondt å suge. Akkurat passe for oss, det var vel så lenge hun trengte å bli ammet sikkert. Nå sover hun hele natten, og snakker om "putte" noen få ganger (ikke med lengsel, men mer med undring og noe hun husker), når jeg sier det er tomt så sier hun bare:"Da kjøper vi ny i butikken i morgen", he-he
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 17 mnd, sluttet selv på dagen. Jeg ville amme han til han ble 2 år, men den gang ei.
mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Jenta mi er 11 mnd, tror det blir pupp lenge her.. Hun er opp om natten for å få pupp. og hun sover bedre om kvelden til pupp.. Pluss at hun ikke tar melk far flaske... ammer til den dagen hun biter meg til blods.. hehe.. men satser på at det går bra, for hun har hatt 8 tenner i 4 mnd ca..Uten å bite..
kajak&Daniel Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Min er også 22 mnd og ammes hver morgen. Har ikke orket å ta kampen for å få han til å slutte med det ennå.... Men får vel gjøre det snart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå