dritgrei hei hei! Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 med alle tre, det har gått fint. men jeg kjenner at den sure monstermamman er mer synlig når jeg er bare meg, enn når vi er to til å dele på dem. Men de er søte og snille, vi har bakt og ost oss, de har vært i seng til halv åtte alle tre og har vært opp og hoppet tolv timer senere.... egentlig har det gått så fint så fint, og det er jeg glad for!! Nå er det bare 8 timer igjen og vips så kommer kjærestemannen hjem igjen. Jeg vinner nok konkurransen i å være sur og sint, men det varer sikkert ikke så lenge. snart må vel dette huset bli ferdig så det går ann å drive overskuddsinnsamlilng igjen. Jeg gleder meg til det kjenner jeg.
Maud Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 En helg alene er noe å ta av seg hatten for! Jeg går tre dager i møte uten Maudmannen, men det er bedre med hverdager enn med helger. Når det er mandag og tirsdag og sånt er det i det minste barnehage og skole som fyller noen timer om dagen. Jeg sender noen klemmer som kan fylle litt på en slunken beholdning med overskudd.
frøydis m/ 4 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Da er nok mannen kommet hjem igjen, og det er fint. Lange helger alene med tre søte småbarn kan være i meste laget for noen og enhver. Ikke det spor rart at sintesurestemmen kommer frem noen ganger da... Godt at dere har fått kost dere og bakt og hatt det fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå