Gå til innhold

trenger litt Råd fra dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ahr veldig lyst til å prøve parterapi. men jeg regner med at min tidligere samboer ikke vil prøve dette. Jeg vil prøve for vi har en sønn å jeg vil veldig gjerne at vi finner tilbake til hverandre.

Hvordan skal jeg gå frem for å spørre? hvordan ville dere ha spurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter på denn jeg. Trenger sårt et svar jeg og!

Skrevet

Spørre mannen mener du? Hvis det ikke er det du mener hadde jeg hørt med familievernkontoret kanskje?

Skrevet

Du vet jo ikke før du har spurt han da.

Skrevet

Du kan jo høre om noen felle kjente han høre med han litt sånn i det sjulte, om han savner deg og kunne tenke seg å prøve på nytt eller noe sånt. Da får du jo en vis peiling på hva han vil svare hvis du legger det frem for han.

Skrevet

Vi har en felle kompis som bor sammen med han nå, å han sier at han ser på han at han angrer. i går ringte han å var en helt annen type. Blid og samarbeidsvillig. skal møtes neste uke for å avtale litt ang vår sønn. Alle tror at det kommer til å bli oss to en gang igjen. Han trenger tid tror jeg. Alt har vært en stor overgang for han, det sier seg selv. Fra å være to til tre liksom. jeg vil ikke ha han tilbake sånn med en gang, men jeg er villig til å arbeide for forholdet vårt å tenke fremover for vår sønn. Så er litt redd for å høre det motsatte visst jeg spørr han liksom, men må jo finne det ut. men har litt problemer med å komme frem til hva jeg skal si til han.

Skrevet

To gode ordtak som vil passe ypperlig for å løse problemet ditt:

"Den som intet våger, intet vinner!"

"Ærlighet varer lengst!"

Med andre ord; fortell ham akkurat hva du føler og ønsker, og vær 100% ærlig om det. Du har ikke noe å tape på det!

Skrevet

Hmm. jo sant det. Har vært posetiv fra den dagen det har vært slutt. men jeg går ikke å håper på at det blir oss to på den måten, men det har vært veldig fint for gutten vår. Han vet jos elv hvordan det er å vokse opp uten pappa, så skjønne ikke at han vil det samme for sønnen sin. Men, jeg skal nok klare dette. Bare han klarer å glemme alt det negativet å tenke fremover å ikke minst tenke på det posetivet så kanskje det ordner seg å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...