Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg er 24+6 idag, og de siste 2-3 ukene, har jeg fra tid til annen hatt brystsmerter. Det er en veldig stikkende/pressende følelse, og det varierer litt hvilken side det kommer på. Men, det er alltid rett under puppen eller mellom puppene. Noen ganger kan det og kjennes ut som om det er i selve puppen det gjør vondt... Jeg har aldri fått det når jeg har vært i bevegelse, kun når jeg sitter eller ligger... Det går som regel over etter 3-10 minutter, og da kan det ta flere dager/en uke til neste gang det skjer! Jeg er jo livredd for svangerskapsforgifning og HELLP. Men, om man får brystsmerter i sammenheng med HELLP så er vel disse kontinuerlige? De kommer ikke èn gang i uken liksom? Det virker og som det hjelper å legge trykk på brystet.(Om jeg legger meg på magen feks.) Jeg hadde smerter i går kveld, men har ikke hatt noe hittil idag. Det jeg lurer på er; Burde jeg ringe føden med èn gang å høre med de? Jeg har legetime hos fastlegen i morgen, og det holder kanskje å vente til jeg skal dit? Jeg har aldri hatt utslag på protein i urinen, og blodtrykket har hele tiden vært fint. Har heller ikke hevelser eller vann i kroppen. (Sist jeg sjekket dette var 21/8) Takker for alle svar.
ÅNA Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Unødvendig å gå rundt å bekymre seg. Ring føden så får du svar på kva du bør gjera. Å gå rundt å bekymra seg er ikkje bra for deg eller knøttet...truleg er det ikkje noko farleg, men ring så du kan bli beroliga - det ville eg ha gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå