Gå til innhold

Var dette et typisk blodtrykksfall?!! Litt skummelt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Før frokost i dag løp jeg opp på badet. Da jeg kom inn ble jeg så svimmel at jeg måtte sette meg ned. Det svartnet for øynene mine og jeg begynte å svette over hele meg. Fikk noe som lignet på dotter i ørene og en svak skurrelyd som bare ble sterkere og sterkere. Dette varte ca. 5-7 minutter, før lyden og svimmelheten ble gradvis borte. T-skjorta mi var blitt gjennomvåt av svette på denne tiden, og da jeg så meg i speilet var jeg kritthvit i ansiktet. Ganske fortumlet la jeg meg ned, og ble liggende en halvtime før jeg turte stå opp igjen.

 

Noen som har opplevd det samme? Ble ganske redd. Har aldri besvimt før, men husker jeg tenkte at det var det som kom til å skje. Burde jeg kontakte legen om dette? Har enda ikke vært på første kontroll. Er 7 fullgåtte uker i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har ikke opplevd det samme, men eg kan tenke meg at du hadde ett kraftig fall i blodtrykket. Du kan jo nevne det for legen.. Eg og blir ofte svimmel viss er reiser meg, det svartner og litt sonn, mn der varer i max 10 sekund.. Folk reagerer jo forsjelligt på ting me kroppen, kansje du reagerer kraftigere? mn d må nok ha vert ett kraftig fall i blodtrykket og ja.. Men sikkert ikke farlig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...