Gå til innhold

Flere enn meg som snorker som et sagbruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner visst å snorke med en gang jeg legger hodet på puta og samboer må sove i stua ganske ofte....

Je pleier ikke vanligvis å snorke og ligger jo ikke på ryggen heller, men det har vel noe med slappe muskler å gjøre, pga gravidhormoner. Håper jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg snorker visst til vanlig også, men nå har jeg vekka meg selv noen ganger sikkert rett før jeg sovner, av et kjempe snork hehe

Skrevet

Jepp, skriver under her jeg!

Begynte for et par uker siden (nå er jeg i uke 38+0)! Sambo stryker meg forsiktig på kinnet flere ganger i løpet av natta, og da SNORKER jeg ja! Har våknet av det selv også...

Jeg er ekstremt plaget med tett nese også, og jeg snorker uansett hvilken stilling jeg ligger i. Nei, nå skal det bli godt å få ut lillemann for alle og en hver:-D

Skrevet

Snorker ikke noe særlig til vanlig, men ja under svangerskapene har jeg snorka noe vanvittig :-) Tror det skyldes at jeg bærer så høyt!

Skrevet

Hihi, jeg var ikke klar over det selv, før igår, da sa min kjære til meg "du har forresten begynt å SNORKE noe voldsomt, det har jeg glemt å si!"

- og jammen, i natt våknet jeg av det selv, to ganger! *ler*

Veldig uvant for min kjære, for til vanlig ligger jeg musestille og kommer ikke med en eneste lyd. Nå er det stønning, pusting, pesing, sukking, omfattende snuoperasjoner og da åpenbart snorking som gjelder ;o)

Skrevet

Så artig :D

Jeg sovna på sofaen til mamma her på torsdag og da hadde jeg visst begynt å snorke. Enda både mamma, stefar OG hunden snorker værre enn fy, så reagerte hunden på at jeg snorket og kom i stormende fart for å sjekke ut hva det var for noen lyder jeg lå å laget, så jeg fikk meg en real bikkjevask før mamma fortalte at jeg snorket :P

Pleier aldri å snorke til vanlig, man kan jo omtrent ikke vite om jeg lever når jeg sover.. Hehe..

Skrevet

jeg og snorker som bare det. blir nesten flau for høres visst ut som en gammel mann. men jordmor sa at det er pga hovne slimhinner, å at det er vanlig å få i graviditeten men at det forsvinner etter fødsel en gang:)

Skrevet

GODT Å HØRE! Jeg har vist dette til samboer, og han flira godt, og er glad det går over :-)

Skrevet

Snorker masse, men har funnet stor hjelp i Breathe Right neseplaster kjøpt på nett fra USA (de er dyre i Norge).

Neseskylling burde jeg også bedrevet, for det hjelper også.

Gjest amandine
Skrevet

Så godt å se det ikke bare er meg som plager vettet av mannen! Jeg snorker tilogmed (iflg min kjære) når jeg er hellig overbevist om at jeg ikke har sovnet enda! Og yngstemann her i huset hadde vekket sin søster her i forrige uke for han hørte løver....... ikke noe kompliment til meg akkurat er jeg redd!

Skrevet

Hørt løver??? OMG!! Vi ler så vi griner her!

Samboer er forresten overrasket over at ikke katten vår er blitt redd.

Skrevet

Sorker ikke, men jeg ligger vist å stønner noe jævlig. Gjør det til vanlig også når jeg er forkjøla, men nå er det hele tiden. Blir snart kvalt av puppa mine kombinert med konstant tett nese. Nei nå er jeg jaggu glad det snart er over gitt:)

Skrevet

Babyfrøken..

He he, helt så jeg kunne ha skrevet det selv. Holder på noe voldsomt om natta (når jeg først sover vel og merke -har ikke vært alt for mye søvn de siste mnd) og blir så tett i nesa med en gang jeg legger hodet på puta.

Skrevet

Hehe, så bra å lese:) Dette har vært oppe til diskusjon hos oss også:)

Jeg snorker visst også som et uvær. Har også merka det idet jeg sovner. Kan da av og til våkne av et kjempesnork jeg også:)

Nå skal det sies at jeg har vært kjempeforskjøla og. Hehe, godt det er noe som går over:)

Skrevet

Jeg er også blitt en snorker nå, under graviditeten. Min kjære samboer har et par ganger tatt opp lyden av meg på mobilen, for deretter å sende lydfilen på MMS til min mobil. Så har jeg hatt den tvilsomme gleden av å høre meg selv neste morgen, haha... Ikke særlig moro :) Håper jeg går tilbake til normalen etter fødselen!!

Skrevet

For en sviker! Det er jo utilgivelig! :-)

Skrevet

Ikke særlig pent gjort, nei :) Men vi ler godt av det begge to, heldigvis...

Skrevet

Fint at det er andre i samme situasjon her. Sambo sier jeg rydder finnskogen for tømmre hver bidige natt. Jeg våkner til og med selv av min egen snorking.

Snill som han er tok han opp snorkinga mi, koblet iphonen til steroanlegget og satt det på full guffe. Sikkelig morsomt!

Må jo le litt, men det er jo ganske pinlig. Men sliter med tett nese når jeg skal legge meg. Har også vondt i hoftene når jeg ligger, så ender da opp på ryggen...og da starter tømmerhogginga for alvor:)

Uff gleder meg til dette går over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...