monika 3+1 i magen:) Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 noen andre som har erfaring med de? de skal liksom ikke leke, men de gjør ingenting annet!! de leker både her og der! jeg er dom, så jeg kjøper dem igjen og igjen, og håper at denne koppen leker vel ikke! men alle leker! jeg har sikkert kjøppt 7 til jentongen min på 1.5år, men de leker!
Bic&Bac Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Vi har opplevd at våre lekker litt, men langt fra så mye som andre. Men du har det plastgreia festet på innsiden av koppen/drikkedelen, riktig vei?
NormaJean Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 høres ut som du har den plast filter tingen feil vei, gjorde det samme lenge når jeg matet nevøen min, blei jo dritt forbannet hver gang frem til jeg fant ut at jeg gjorde det feil.... lykke til da;)
musketingen Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Enig, synes heller ikke de er noe gode. Brukte de til eldstemann og var veldig fornøyd, men minstemann får vann inn i nesa hele tida når han drikker av de, pga det lille hullet på toppen...
Mamsen87 :) Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Vi har kasta de avent koppene vi har kjøpt.. Så lei av at de lekker! Nå har vi kjøpt mam sine kopper og de lekker ikke noe! ;o)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Ja, de lekker her også. Og det plastlokket er festet rett vei, likevel lekker de. Har kjøpt noen andre kommer også, tror de var fra Mam, og de skulle heller ikke lekke, men det gjør de. Så jeg har ingen tro på kopper som ikke lekker.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Vi har ikke vært så veldig misfornøyd med aventkoppene våre før nå når de begynner å bli gamle, men den koppen jeg har hatt som overhodet ikke lekker en dråpe er noen jeg har kjøpt på Ica Maxi - tror merket er bambino og på undersiden av koppen står det "any way up cup". Den er bare i to deler hvor det er en gummigreie med sprekk i selve tuten. Har vasket den ørten ganger i maskinen og fortsatt (etter 2 år) ingen lekkasjer. Genial! Men den er hard i tuten, så passer nok best for de som er godt vant å drikke av kopper og kan suge litt "hardt".
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 avent koppene er noe dritt, samme med mam sine. har bambino til minsten, får kjøpt de på rema 1000. vasker de i oppvaskemaskinen å ingen lekkasje what so ever. sverger til de jeg
Ungmamma21 Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 helt enig alså....er bare drit de avent koppene. prøvde noen andre sånne plastikk kopper som ikke skulle lekke men alt lekker. og jeg syns det virker som de lekker fra lokket liksom. noen som kan anbefale noen som ikke lekker?
hebbe lille, fødeklar Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 er heller ikke noen fan av avent koppene, men en god ide kan være å ta ut innerdelen(den de har i munnen) og bytte ut lokket med det hvite lokket fra avent flaskene..da lekker de ikke. Innerdelen fra koppen passer nemlig inn i skrukorken på flaskene..Hmm, mulig dette ble litt dårlig forklart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå