Gå til innhold

Huff, stakkars vovven min=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld var samboer ute å luftet hunden vår.Han er en stor hund på nesten 70 kg av rasen dogo canario.Rasen ser litt "kamphund"aktig ut,men taro er snill som et lam og har aldri sloss med noen hund.Har han aldri løs da vi vet at utseendet hans kan skremme.uansett så kom det en ung mann med en blandingshund (amsaff og noe annet)og slapp bikkja si rett i trynet på taro.Det ble selvfølgelig slåsskamp og de fikk rivd de løs fra hverandre.Da de fikk på båndene igjen, slapp den idioten bikkja si en gang til og han beit seg fast i øyet på taro.Han revnet opp og blødde som en foss ut av øyet.måtte rett til vetrinæren og han måtte sy i øyet og i munnen.vetrinæren ville helst ikke sy i øyet da puppillen kan bli skadet men han sa han ikke hadde noe valg. Så nå vet vi ikke om taro kommer til å bli halvveis blind=( og den dritten med blandingshunden bare stakk,vet ikke hvem det er og finner han vel aldri igjen.Så nå sitter vi her med en pipende hund og en vetrinær regning på 5500 kr.Dritt mann!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud er det mulig?? Stakkars.. :(

Blir skremt nå jeg, er så mange idioter som ikke skulle hatt hund!

Håper Taro blir bra igjen, vofsen min sender sitt beste trøstebein og lover å bite møkkamannen hvis vi ser han!

Skrevet

Bonzo sender ønsker om god bedring. Han kvesser også tennene sånn i tilfelle innehaver av rett legg skulle dukke opp.

Har vært ute for enkelte åndssvake personer jeg også, men pleier å lire av meg en kommentar jeg overhørte en gang: Jeg er mer ustabil jeg, enn det hunden min er!!!!

Det får de fleste til å vandre videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...