Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Nei uff og skrekk og gru. tvunget til å gå med burka og overtalt til at det er det rette. Fødemaskin og undertrykket. Muslimer kidnapper ungene sine tilbake til hjemlandet for et godt ord. Hvorfor? Da har vel mora nekta. Det bryr ikke en muslim seg om..æsj hvem vil dette frivillig?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Tror du må lære deg litt om religion jeg jenta mi. Det er som oftes somalske damer som går kledd i burka. De fleste muslimske kvinner her i norge går kledd i ganske normale klær, skjørt, bukser, bluser, gensre osv. Noen velger og gå med hodeplagg, men de fleste muslimer jeg kjenner går i HELT normale klær, og oppfører seg og fungerer akkurat som oss andre. Jeg tror du har lagt ut dette innlegget kun for å provosere, men bf til dattra mi er muslim, familien hans er muslimer, og ingen i den familien går verken i burka eller bruker hodeplagg. Ikke slår han, ikke undertrykker han, ikke kidnapper han ungen min heller!!! Og undertrykt er jeg ikke. Jeg går i hva jeg vil, oppfører meg akkurat som jeg vil! Tror du har sett litt mye på tv, og fulgt med i media, men ikke kom her og tro du kan noe om Islam eller muslimer. At de går i moskeen sin å ber er vel ikke noe værre enn de kristne som går i kirka for å be? For et dumt utsagn å komme med, og for et upassende og provoserende innlegg å komme med. Lukk opp øya for verden rundt deg!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Enig med deg HI,muslimer er livsfarlige,de er snille en liten stund,men den dagen man gifter seg med en muslim,da har du virkelig gjort noe veldig dumt,da kan du ikke sitte der å si at du ikke har blitt advart.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Jeg holder meg også langt borte fra muslimer. Vet at de aller fleste er gode mennesker som ikke gjør noe galt, problemet er bare at jeg ikke vet akkurat hvem jeg skal stole på. Jeg er gjerne venninne med muslimer, men mannfolka unngår jeg.
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Hadde aldri vært sammen med maen min om han hadde vært muslim, kjærlighet eller ikke... da hadde jeg heller hattt kjærlighetssorg ...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 bra den: "så kan du ikke si at du ble advart i allefall" God luck til dere som tør involvere dere med mannlige muslimer..og da mener jeg gifte dere og få barn. Kom ikke her å si at tanken har slått dere, som gifter dere med muslimer. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 helt utrolig hva folk for seg til å si... get a life!
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Jeg velger ikke si noe som helst, ikke skjære alle over en kam. Men å holde meg unna muslimer er et personlig valg. Både pga religion og kulturforskjeller. Samboeren min er katolsk kristen, og ser forskjeller mellom oss bare der, ang dåp og sånn.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Nei, takke meg til en NORSK mann!!!!! ALDRI noe annet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 alt for stor kulturkræsj! skjeleden det går bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå