Gå til innhold

Er dere hele tiden parat til aa kunne dra paa foeden, dere foedeklare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere barbert dere nylig, alt er ryddig og rent hjemme etc? Hatt det "klart" lenge naa, en naa er jeg saa lei av aa vente... Saa faar jm takle at jeg ikke er helt nybarbert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om jeg kommer nybarbert til føden tenker de bare at jaja...det der har hun i alle fall ikke greid selv.... det blir bare sånn passelig resultat når jeg må strekke armene rundt en stor mage og ikke ser stort.... holder å ta det værste så jeg ikke ser helt urkvinne ut...:)))

tok leggene for to dager siden og bestemte meg for at det var vært fall siste gangen jeg styrte med der selv....

men jeg vasker unna klær daglig for ikke å få tårn her, holder det noenlunde ryddig og har lagt frem tøy til sønnen vår i tilfelle han må vekkes om natten og ut å kjøre.

Skrevet

Er det så viktig å barbere seg da?!

Ikke noe annet nn bagen og vogna er klar her, enda klær å vaske og jeg driver nå i helga med leiligheten :)

Aldri født mye før termin så regner med jeg har tid frem til 16. da jeg skal settes igang ;) Selvom han godt kunne kommet ut nå da

Skrevet

Er jo ikke saa viktig aa barbere seg... I grunnen enig i det..Men foeler meg kanskje litt bedre hvis jeg har gjort det... Har ganske mye haar skjoenner du..

Da vil det kanskje vaere lettere for jm naar de skal sy etterpaa ogsaa, tenker jeg?

Skrevet

løser det "hårete" problemet lett med å vokse meg istede. forsøkte å barbere meg en gang i juli, blei jo helt mislykka. nei, gå og voks, da blir det så fint;)

det er jo ikke så lenge siden fødende alltid blei barbert på sykehuset før fødsel uansett av jordmor.

ellers så har jeg skrevet en huskelapp på ytterdøra til mannen min hvor det står: HUSK: fødebag, bag til baby, kamera, strikketøyet mitt, mobillader og HELSEKORTET.

da føler jeg meg sikker på at vi ikke glemmer noe.....

men vi er ikke hjemme og sturer da, i går var termin, var først på human-etisk navnefest og så på bursdag fest.... kom hjem i 23 tiden på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...