Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist mens første dag var 15 august. Jeg har 28 dagers syklus og i følge eggløsningskalkulator skulle eggløsning skje 29 august. Det rare er at fra 24 august har jeg hatt stikkinger og murringer helt nede ved symfysen. I natt klarte jeg nesten ikke å sove på magen fordi puppene gjorde så vondt. Jeg sluttet å amme i mars så det kan da ikke være restevondt etter det??

Det er jo svært mulig at siden jeg nå vil bli gravid driver å kjenner etter alle mulige ting ved kroppen min, og at disse murringene og vondtene pleier å være der. Føler at jeg er litt halvgal her.

Kan jeg ha hatt eggløsning mye tidligere enn det eggløsningskalenderen viser og finnes det noen mulighet for at jeg er gravid og kjenner symptomer så tidlig?

Eller har jeg bare rett og slett blitt gal, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være både og .

Jeg får sånne symptomer som du nevner når jeg har eggløsning.så kansje det er det du har nå?

Det er kansje tidlig å kjenne symptomer allerede nå.Det tar jo tid før egget fester seg.Men man vet jo aldri:)

Blir spennende å se da:)

Skrevet

Ønsker seg en til:)

Ja egentlig er det jo alt fortidlig å kjenne noe som helst. Jeg begynte egentlig å tenke at jeg kanskje hadde fått cyste på eggstokken eller noe, har hatt det før ved 2 anledninger.

Hvis det ikke gir seg til neste mens så får jeg vel luske bort til legen og be om henvisning.

Skrevet

Krysser fingrene på at det ikke blir noe neste mens på deg:)

Det er det verste med å prøve å bli gravid , all ventingen .

Er spent om det blir noe spire her denne mnd.Dette er jo første pp så regner egentlig med at det tar lenger tid før det klaffer.

Men det er jo lov å håpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...