Gå til innhold

Hva er planene for dagen da, damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt tips for aa faa dagen til aa gaa... Er 1 dag paa overtid i dag, og saa lei av aa vente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

traske litt på økofestival og besøke en åpen gård med sønnen vår:)

Skrevet

Planen er å fortsatt rydde på plass ting i huset som vi flyttet inn i for ikke så lenge siden. Og håper at jeg blir ferdig med rommet til babyen snart.... Føler at det må på plass nå!! =D

Skrevet

Jeg skal sy ferdig krabbeteppet-Noe som anbefales- kjempegøy!!! Og jeg er ingen syerske altså!

Så har jeg planer om å gå en liten tur(sol i Trondheim i dag! :-)

Også må jeg prøve å få ryddet i babyklærne som ligger ferdigvasket i en tøypose her..

Ja- og kanskje pakke fødebaggen! :-)

Ha en nydelig dag alle sammen!

Skrevet

Jeg holder på med montering av et heklet teppe. Er veldig usikker på hvor fint det blir, men artig å prøve selv også.

Helt enig i at det er fint i her i Trondheim idag, rett og slett KNALLFINT!!!

Skulle ønske jeg kunne gått meg en lang tur, føler meg så redusert med bekkenløsninga :(

Når har du termin Mama B?

Skrevet

Termin 2. oktober, men vet aldri om det kanskje blir litt før pga seteleie..:-) Du da?

Skrevet

Her blir det kake og kaffe gitt, vi har bryllupsdag i dag, men vi kommer ikke til å feire noe særlig mer enn det gitt.

Skrevet

Termin 1 oktober:) kanskje vi møtes på føden da, jeg skal i allfall på St.Olavs..

Skrevet

Bake boller med sønnen min og så en tur ut og gå.....

Skrevet

Ut i det omtalte finværet i Trondheim (",)

Tar med hunden min og besøker hesten min idag (",)

Skrevet

- men du spurte vel egentlig om tips til å få dagen din til å gå når jeg tenker meg om, hehe, og der kom vel min dagsaktivitet til kort ;o)

Hva med å skrive julegaveliste? Hvem du skal gi til og idèutkast til hva du skal finne på til den enkelte? (jeg er fan av lister *ler*)

Eller lese en bok, om du er glad i det?

Sett deg og se på gamle bilder, det er en greie en altfor sjelden tar seg tid til her i gården, men det er veldig morsomt når en først husker på det (",)

Ha en super dag uansett!

Skrevet

jeg skal være hjemme...kanskje gå en tur, men her i Finnmark er det ikke sol men overskya, regn og vind. Pappaen har allerede tatt permisjon så han holder på å vaske :D kjøkkenskap, og benker.. Så skal vi lage middag sener. spagetti m kjøttdeig.. klare ikke gøre så mye , det er tungt nu like før termin så blir god del data på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...