Gå til innhold

noen som har hatt MA her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk påvist MA på fredag og skal ha utskraping på mandag. Noen andre her som har vært gjennom det? Hvor lenge prøvde/har dere prøvd på ny spire?

Har heldigvis en gutt på snart to som vi koser oss m i denne vanskelige tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... hadde også MA i uke 10 i svangerskapet... dette var i midten av april. Selve utskrapningen gikk veldig greit, syns det var godt å komme ut av sykehuset og være "ferdig" med det.Fikk noen tabletter som jeg satte vaginalt før utskrapning som skal hjelpe med å åpne livmorhalsen....

 

Første mnd etter utskrapningen hadde jeg mye blod i el slimet.. så var vel veldig fruktbar da.. dessverre var jeg og typen i vert vårt land :( Men jeg ble gravid igjen nå i august og er i dag 6 uker på vei igjen... Vet vi bare har truffet el 1 gang før nå når vi har prøvd... så kanskje det kunne gått fortere...

 

Var veldig mange som mistet akkurat i den perioden jeg mistet av en eller annen grunn og såg flere ble gravide før de fikk mens, eller etter 1 mens :) Håper du er like heldig... Jeg hadde iallefall bare begynt å prøve igjen med en gang... :)

 

Leit at du mistet spiren din... er tungt når det skjer, men det skjer jo av en grunn. Er jo også en ekstra trøst og ha en gutt fra før av.. da vet man jo at det kan gå bra! :) LYkke til på mandag!

Skrevet

Så trist da!! Jeg hadde en MA for 6 år siden. Dette skjedde i mars og jeg ble gravid igjen i april! Fikk ikke mensen tilbake først engang, så derfor var det ikke lett å sette termindato. Var på UL i det vi trodde var uke 13, men det viste seg å være uke 20! Ble et kort svangerskap :-)

Skrevet

Så trist at du mistet. Jeg hadde MA i januar og ble gravid igjen i mai. Er nå 17 uker på vei og satser på at alt går bra denne gangen.

Jeg fikk god hjelp av å være inne på disse sidene i tiden etter at jeg mistet. Godt å kunne prate med jenter som har vært igjennom det samme og som forstår hva en føler.

Lykke til med fortsatt prøving. Håper det ikke går lang tid før du kommer tilbake med ny spire.

 

Skrevet

Håper det blir sånn for meg og :-)

 

Det må jo nesten være drømmen. I tillegg har du passert de kritiske ukene uten å trenge å være engstelig hele tiden. Gruer meg til den tiden neste gang. Kommer til å være supernervøs hele tiden. Særlig siden fosteret har vært dødt inni magen i over en måned uten at jeg har visst at noe var galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...