Mayken Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Datteren vår på 21 mnd har klaget over vondt i beina siden hun kom hjem fra barnehagen på fredag. Hun går litt stivt og rart også, virker som om det er knærne det sitter i. Hun har også hatt litt feber med snørr og det som hører til, dette også siden fredag. Nå så jeg at hun er full i små røde prikker rundt på kroppen, oppdaget dem først i ansiktet og masse på beina/leggene og føttene. Feberen har ikke vært høy (max litt over 38 kan jeg tenke meg) Har aldri pleid å være plaget med feberutslett, selv ikke når hun har opp mot 40. Hun har tidligere hatt den barnesykdommen med 3 dagers feber og så utslett, kan hun få den flere ganger? Hva tror dere? Er smerten i beina bare tilfeldige voksesmerter som har kommet sammen med en forkjølese? Noen erfaringer?
Mayken Skrevet 31. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2008 Ingen som har noen erfaring med dette?
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 hmm.. jeg hadde helt fra jeg va lite jente kombinert voksesmerter og rett å slett gikt i beina. spes når kaldværet slo inn som nå.. usj.. og når en forkjølelse er på tur, så stivner jo leddene på en hver... skal ikke se bort ifra det kan skje med små barn også...
Mayken Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Ja, kan jo være. Så nå nettopp at hun hadde flere sår/blemmer på tungen også. Kan jo være after pga forkjølelsen.
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 huff da!! at hun skal bli så plaget da! mini har influensa nå, å vi merker bare litt hosting, en del snørr og en hyper unge som ikke får være ute så mye...
Mayken Skrevet 31. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2008 Uff, nei, ikke noe gøy med syke barn:(
ScaryMama Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Så små skal ikke ha voksesmerter. Tror jeg hadde tatt en tur til legen, bensmerter bør man alltid få sjekket ut.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Hun holder ikke på å få vannkopper da? Søstra mi hadde vannkopper i sommer, det verket i kroppen hennes før det brøt ordentlig ut. Begynner ikke det som røde prikker som blir vannfylte etter hvert? Mener dem ser ut som kviser til å begynne med? Men jeg vet ikke helt, jeg har aldri hatt det og ikke ungene heller.
Mayken Skrevet 31. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2008 Er bare vanlige prikker i huden, stikker ikke ut, ser ikke ut som kviser og er ikke vannfylte. De er mange, nesten så de flyter litt inn i hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå