Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og bf er i sammen for 3 gang.. vært i sammen over 1 år nå.. men i de siste mnd'ene har jeg ikke klart å la være å tenke på en jeg holdt på med litt før jeg og bf ble sammen igjen.. Jeg vet nok innerst inne at det hadde nok ikke vart evig mellom meg og han andre, å jeg elsker bf.. men pga alt så har skjedd i fortiden mellom meg og bf, så klarer jeg ikke stole 100% på bf eller legge 100% av meg selv i forholdet..

Men føler meg egoistisk hvis jeg hadde gått nå..

Bf har blitt kjempeflink med lillegull, han gjør husarbeid, leverer litla i bhg hver morgen, tar henne om nettene og vi prøver på 1 til.. :/

Er så kjipt å ha sånne tanker.. jeg har ikke snakt med han andre på denne stunden jeg og bf har vært isammen... men ser felles venner legger ut bilder på facebook av han å jeg kjenner det kribler... :/

men føler jeg kan ikke gå fra bf heller... Vi bor på en liten plass og litla stortrivs i bhg... vil ikke ødelegge hennes bhg tid. å elsker jo bf... men fatter ikke hva det er som skjer med meg.. før var jeg alltid kosen å slik, nå er det han som kommer først...

huff a meg... livet er jammen ikke lett...

hvorfor føler jeg det slik når jeg endelig har et godt liv? dette er jo egentlig slik jeg alltid har vilt hatt det...

hmm...

Videoannonse
Annonse
Gjest marie-s
Skrevet

Kom dere på et samlivs kurs eller noe i den duren, for jeg kan love deg at et helt liv i ensomhet er ikke mye å skryte av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...