småtroll:) Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Er nå i uke 36, og de siste ukene har jeg bare fått mer og mer vondt..masse kynnere og vondt overalt, har skikkelige problemer m å gå-er på innsiden på en måte...hva kan det være...har i tillegg mye vondt i ryggen...er slitsomt dette her..fungerer jo ikke som mamma for mine 2 andre lengre føler jeg...snufs!!!
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 huff..er d maserier du går med?de er jo såå plagsomme siden de nesten ikke er effektive..:(har du sjekket modning å sånn? kan jp være litt lettere å gå med de kynnerene hvis du vet de gjør godt på evt modning og åpnng.. å d andre du har.,kjenner meg veldig igjen..vet ikke om du har bekkenløsning?men d kan jo virke at sånn at d er noe sånnt du har begynnt med..men d kan og være at d presser så på å er tungt at d går utover både d ene å d andre.. har to unger selv,å vet den følelsen av å ikke kunne være helt til stede som mamma skal bli godt å få dette overstått..d er hardt å tøfft til tider å gå gravid når en i tillegg har flere unger å ta seg av ,når vi egentlig har mer enn nok med oss selv..
småtroll:) Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Kan godt være maserier ja...har ikke tenkt over det egentlig...men er vondt hele tiden...alt er vondt liksom, gå, stå, sitte, ligge..kjenner smertene HELE tiden..hadde det ikke slik de forrige svangersskapene...er skikkelig slitsomt dette!! Har bekken løsning og ja...så er vel den som har blitt værre og i tilleg babyen som trykker nedover... Har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor barna...klarer ikke å gjøre noe m de..jaja..snart over iallefall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå