Linerla Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hei alle sammen.. Jeg hører egentlig ikke til her, men på bli gravid. Jeg har prøvd i 8 mnd nå uten hell, og vurderer å få Pergo. SÅ jeg lurer på om noen av dere som faktisk er gravide har prøvd Pergo og hvilke erfaringer dere har? Alle tilbakemeldinger taes med takk. Har ett barn fra før, men da ble jeg gravid med en gang. Men hadde da tegn på eggløsning, som jeg ikke har nå...
Linerla Skrevet 31. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2008 dytt dytt. Håper noen kan svare meg.
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Hei. Jeg har også slitt med uregelmessig eggløsning. I sluten nov. hadde jeg en MA. Etter det slet jeg med mange sykluser etter hverandre uten el. Jeg har tatt to Pergo-kurer. Først en enkel kur, så en dobbel etter at den første ikke ga noe resultat. På kur nr. 2 satt den som ett skudd, jeg er i morgen 13 uker på vei med tvillinger!! Jeg hadde ikke noe problemer i løpet av kurene, kroppen min tålte det helt fint. Så kjør på er mitt råd. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå