mamma sin kompis Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Ja, nå er det kaldt igjen om natta. Og de søte små elsker å ligge med arma over hode. Noe som resulterer i iskalde hender. Har prøvd å pakke henda i under dyna, men det resulterer bare i teppe over hode. Ja, og da har vi pakket det godt rundt han. Votter? ja, men det hjelper jo ikke på overarmene. Nei, her må det vist tvangstrøye til hehe, neida. Men hva gjør dere?? Heldigvis sparker han ikke så mye teppet av seg, værre med at han ligger med teppe over hode.
~sjiraff~ Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Så lenge resten av ungen er god og varm bryr jeg meg ikke noe om kalde hender.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Jeg er av den oppfatning at sålenge de bare er kalde på hendene og ikke gjør noe ut av det selv, våkner/skriker osv så får de bare ligge der med kalde hender... begge mine har gjort det og de sier selv ifra hvis noe er galt. Det viktigeste er at de er varme på resten av kroppen.
Mollybegolly Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Hvor liten er småen da? Babyer har jo kalde hender, så bortsett fra utendørs når det er kaldt vi gjør ikke noe med det vi. Evt kunne du skaffe pysj med "innebygde" votter.
mamma sin kompis Skrevet 31. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2008 Han er 2 mnd, og sover godt igjennom hele natten. Jo vet jo at de er kalde på hender når de er små, men dog. Jaja, vi får bare la han bli kald da. Og ja, resten av kroppen er god og varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå