Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Mannen min liker det, men jeg er litt usikker..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 aldri hørt navnet, og liker det ikke... Er du sikker på at det er et navn?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Det er et jentenavn. Søskenbarnet hans heter det. Jeg liker det ikke. Det høres ut som noen skal si Turid, men med litt sånn vestkantuttale. Jeg tenker også tørrpinn osv.. HI.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 da må du jo sette ned foten for dette navnet!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Jeg synes det høres ut som en dårlig kjeks!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Nei dette ble rart på min tunge. Tøri...Høres ikke ut som et navn.
prebs Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Nei, det likte jeg ikke. Men Tørres (gutt) er ganske kult =)
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 kan ikke si det falt i smak nei
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #16 Skrevet 31. august 2008 Hi her: Ja, har hørt om navnedebatten, men der kan man ikke være anonym lenger. Takk for svar alle sammen! Jeg skal sette foten ned for jeg synes også at det er et stygt navn.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #17 Skrevet 31. august 2008 Ikke stygt, men litt uvanlig??? Vet om en som heter det, og så vidt jeg vet så har hun blitt normal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå