Gå til innhold

Liker dere navnet Tøri?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min liker det, men jeg er litt usikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente eller gutt?

 

Og nei.

Skrevet

aldri hørt navnet, og liker det ikke... Er du sikker på at det er et navn?

Skrevet

Det er et jentenavn. Søskenbarnet hans heter det. Jeg liker det ikke. Det høres ut som noen skal si Turid, men med litt sånn vestkantuttale. Jeg tenker også tørrpinn osv..

 

HI.

Skrevet

da må du jo sette ned foten for dette navnet!

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en dårlig kjeks!

Skrevet

Nei dette ble rart på min tunge. Tøri...Høres ikke ut som et navn.

Skrevet

Nei, det likte jeg ikke.

 

Men Tørres (gutt) er ganske kult =)

Skrevet

nei æsj

 

hørt om navnedebatten????

Skrevet

kan ikke si det falt i smak nei :)

Skrevet

Nei. Og Tori er heller ikke fint.

Skrevet

Hi her: Ja, har hørt om navnedebatten, men der kan man ikke være anonym lenger.

 

Takk for svar alle sammen! Jeg skal sette foten ned for jeg synes også at det er et stygt navn.

Skrevet

Ikke stygt, men litt uvanlig??? Vet om en som heter det, og så vidt jeg vet så har hun blitt normal:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...