Gå til innhold

8 uker til termin, flytter fra samboer imorgen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, er veldig lei meg å redd nå.. Ikke morsomt å se personen som skal elske deg bare gir faen.. Håper ting blir bra for barnet uansett...Vil jo d beste for babyen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ejg føler meg deg.

Jeg kasta ut mannen min i mars.

Det er vanskelig, men best for barna her og.

Ønsker deg lykke til!

Kanskje greier dere å samarbeide godt uten å bo sammen og en dag finne tilbake til hverandre.

Skrevet

Håper det.. men er vell liten sjanse for det om jeg flytter nå.. prøver han ikke nå, så vil jeg ikke jeg ikke la han komme da han selv vil heller. Han må sjønne at kompislivet begynner å bli annerledes enn det en gang var..

Skrevet

uff da.. det går nok bra skal du se.. jeg har termin om ca 5 uker, og skal bli alenemamma.. skjønner at du er lei deg nå, men det er jo bedre og være alene, enn med noen som ikke bryr seg..

sender varme tanker til deg ;)

Skrevet

Takker for det. Ja, jeg tenker også sånn. Er bedre å være alene å faktisk vite at du er alene, enn å forvente at dere er sammen om det, men så er du faktisk alene uansett. Gjør det bare vanskeligere for meg, han gjør det vertfall ikke lettere, som han burde ha gjort.. Ville jo at babyen skulle ha en mamma og pappa sammen da, men vi får være sammen da vi kan for babyen sin skyll da..

Skrevet

Huff, kjedeli da!!! Føler så med deg og er enig i alt du skriver, bra at du er voksen nok iallefall:-) Ta godt vare på deg selv og den lille så ordner alt seg på side 16!! Dere får det nok bedre hvis du gjør de rette valgene og dette høres ut som ett av dem! Mange gode tanker til deg og lykke til på din vei!!!

Skrevet

Kan vel hende at det at du faktisk flytter får ahn til å åpne øya, eller når han blir pappa? :)

Ellers er jeg enig i det du skriver nedenfor at det er bedre å være alene og kun ha seg selv å stole på, enn å forvente fra en som ikke gidder/greier å oppfylle forventningene.

Vi var gift i noen år, og jeg må si de 5mnd som har gått nå har jeg trivdes bedre enn de siste 5årene.

Mye jobb med 2 barn alene, men før hadde jeg jo nesten 3...

Skrevet

Tusen takk.. Vertfall over etter inatt da jeg fikk øye på alle flørtemld med min eksbestevenninne.. er helt sjokkert.. takker for støtte.. trenger den virkelig..

Skrevet

Lykke til! Vær stolt av avgjørelsen din, tror ikke du ville valgt noe slikt om det ikke hadde vært til det beste for deg og babyen. Håper du har venner og familie rundt deg som gir deg støtte nå og i årene fremover. Det kommer du til å trenge, for det er ikke bare bare å være alenemor...men likevel; helt utrolig hva damene klarer når de må:D

Lykke til fremover!

Klem

Skrevet

Tusen tusen takk :) Har heldigvis en kjempe familie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...