Gå til innhold

ondt nederst i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har skikkelig ondt nederst i magen. høyre side... er i uke 19 idag.. hva kan det være.. hjelp.. kjenner det mest i bevegelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også vært litt plaget av, og siden morkaken min ligger på høyre side, ble jeg litt bekymret og ringte føden. Der beroliget de meg med at så lenge det ikke kjentes ut som rier, og kom mest i forbindelse med bevegelse var det nok ligamentsmerter/ livmoren tøyes og strekkes. Det var visst veldig vanlig fra midt i svangerskapet og utover. Jeg er i uke 33 nå, og det kjennes akkurat like mye nå.. Men er du urolig, er det bare å ringe til føden. Det er derfor de er der, og det er de som vet hva de snakker om!! Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...