kaos83 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 jeg har skikkelig ondt nederst i magen. høyre side... er i uke 19 idag.. hva kan det være.. hjelp.. kjenner det mest i bevegelse...
♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Dette har jeg også vært litt plaget av, og siden morkaken min ligger på høyre side, ble jeg litt bekymret og ringte føden. Der beroliget de meg med at så lenge det ikke kjentes ut som rier, og kom mest i forbindelse med bevegelse var det nok ligamentsmerter/ livmoren tøyes og strekkes. Det var visst veldig vanlig fra midt i svangerskapet og utover. Jeg er i uke 33 nå, og det kjennes akkurat like mye nå.. Men er du urolig, er det bare å ringe til føden. Det er derfor de er der, og det er de som vet hva de snakker om!! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå