mimmimor30 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Det er jo slutt og har heller ikke hørt noe fra han på snart 5 mnd.,men med på fødselen vil han.Han mener jeg skal ringe med en gang noe skjer....Og for min del er ikke det aktuelt...Er det bare jeg som er en kald fisk eller ville dere gjort det samme!
Snupp@ med 3 barn Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Hadde ikke ville hatt han med heller. Ring når det er overstått. Hvis han blir sur og krever en forklaring setter du bare opp et søtt smil og forteller sannheten;) Da må han jo faktisk skjønne hva det går i, hvis ikke er han jo bare sprengt i hovve og kan bare ha det så godt. Lykke til med fødsel. Håper du har noen andre du føler deg komfortabel med som du kan ha med deg på fødselen.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg skjønner deg, jeg vil ikke ha med meg min heller, men han vil være med og at vi skal ha familierom.. Vi er en del sammen siden vi har barn fra før, sikkert derfor han vil, men han var ikke med sist da vi var gift, så ejg skjønner ikke hvorfor han skal tvinge seg på meg nå! Ring når fødselen er over om du har bestemt deg for at du ikek vil ha han med, ellers kan det jo hende han kommer uansett hva du sier om du ringer når du er på vei inn.. Lykke til
Lullunutu Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Du kan jo ringe så når han kommer på sykehuset og tror han skal bli med inn så sier du at det ikke blir aktuelt... Men at han kan vente på utsiden og få se barnet når det er født=) Han burde skjønne at du ikke ønsker ham der under fødselen, ta med noen du ønsker å ha der, hvis du føler for det;-) Men alle vil skjønne at han ikke kan være til setedt, til og med han, hvis ikke er han helt forstyrret!!!
Svensk Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Hej ! Førstår dig så gott. Tænker att ni får nu ett barn i lag, og blir nøtt til og samarbeide om dette barnet. Jeg synes dærfør att du skall ge besked i førkant att du ikke ønsker han med på fødseln. Lag en avtale dær du sier du ringer nær alt ær overstått el alt. han venter på gangen till fødseln ær overstått. Tror det lønner sig med rak komunikasjon og klare beskeder. Lykke til !
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Det er du selv som bestemmer hvem som skal være med på fødselen, så ikke la ham presse deg når du ikke ønsker å ha ham der. Stå på!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Nei det ville ikke jeg heller ha gjort.. Når han ikke har brydd seg så langt så. Synes du skal si til han nå at det ikke er aktuelt, også ringer du ham når det er over:)
Lille*Frue* Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 han har i grunn ingenting han skr si.. for det er din fødsel, å du bestemmer over den.. jeg hadde for all del ikke tatt "han" me... hadde ringt da fødseln var overstått... å tatt me en person jeg stoler på.. lykke til =)
elin og gutta;) Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 etter 5 måneders taushet er han jo vært fall ikke interessert i hvordan svangerskapet ditt er.... jeg hadde ikke villet hatt han med. ring når babyen er født og du har kommet deg bittelitt. syns du og babyen skal få de første timene i fred jeg.
mimmimor30 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2008 Tusen takk for alle svar jejg fikk av dere,det hjalp på....Jeg vet at jeg gjør det rette for rett i hodet er han ikke.Det har han desverre vist gang på gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå