gilgi Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Hei er det noen her som har bestilt fra nettsiden til GAP.com? Hvor lang tid tok det før dere fikk varer? Hvordan var det med fortolling i forhold at man skal fortolle alt over 200 norske kroner? Det er så mye fint der så tenkte jeg skulle bestille, men forhøre meg først. Takker for svar.
Gjest ->>- Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Har de begynt å sende til Norge a? Det har de ikke hatt for vane.
gilgi Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Det har jeg faktisk ikke tenkt på engang om det gjør det eller ikke:) Typisk meg det hadde alt tenkt hva jeg skulle bestille. Kanskje noen kan svare her inne om de sender til Norge eller ikke?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Veldig få fra statene som sender i det hele tatt egt.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 De sender ikke til Norge desverre. .
gilgi Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Nei og nei så dårlig gjort av dem:( Jeg hadde jo allerede tenkt ut hva jeg skal ha. Er det noen andre steder på nettet man kan bestille klær fra GAP tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå