Gå til innhold

Hva syns dere om navnet rolf?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆSJ!!!!!! Min pedofile far heter det..

Skrevet

Det er skikkelig uuuuut det navnet ALTSÅ,vi skal være snille med barna våre;-)

 

Skrevet

Hunden min heter Rolf.. Han er en søt fyr.. men til et barn? Nope, Ikke min smak..

Skrevet

hmm. hadde en grandonkel rolf. han var alkoholiker..

 

men jeg gikk i klasse med en som hette ralph. det var litt kult faktisk

Skrevet

Pappaen min heter Rolf. Han er en herlig mann, og verdens beste far, men han fikk navnet i 1945 lissom.........

Skrevet

Passer godt til en voksen mann, ikke fullt så godt til en baby...

Skrevet

Jeg synes det er fint, men så har jeg sansen for litt gamle navn også da;-)

Skrevet

Første jeg tenker er; Hold opp`a Rolf, jeg ligger på en sten!!!

 

He he he, eller så kjenner jeg flere hyggelige menn som heter Rolf. Litt sånn bestefar aktig i mitt hode da

Skrevet

Ikke så glad i det, men det får nok sin renessanse en gang - bare vent!

På 70-tallet så jo folk æsj av Emma og Sofie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...