Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Vi skal gifte oss august neste år, og greier ikke helt å bestemme oss for hvordan vi vil gjøre det.... Dvs han vil ha få gjester, mens jeg helst vil ha med meg "alle". Jeg greier bare ikke å velge bort noen av vennene mine... Problemet mitt er at de fleste jeg snakker med sier at 100 er alt for mange , og alt for stort, og det blir sikkert så stort at man blir sittende med middagene heeeele kvelden, det blir kjedelig osv osv.... Hva tror dere, eller hvilke erfaringer har dere ? Jeg må innrømme at de fleste bryllupp jeg har vært i har vært ganske kjedelige,uansett om det har vært 60 el 80 el 100 gjester. Hvorfor blir det sånn? Hva kan man gjøre for å unngå at det blir kjedelig?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Personlig tror jeg det er en fordel med færre gjester for å få en løsere og god stemning. Tror ikke det blir grupperinger i gjestene i like stor grad da. De fleste som kommer i vårt bryllup har truffet hverandre tidligere og jeg har derfor tro på senkede skuldre og en god fest. Med så mange gjester blir det mange som sikkert skal holde taler og det drøyer middagen ganske mye. Sørg f.eks. for at toastmaster begrenser de taletrengte. Toastmaster får en mye større jobb med så mange gjester og det er derfor viktig med en god t.m. den dagen da. Går jo an å dele det opp i middag og kaffe også når man er så mange. Da kan dere be færrest mulig til middag med f.eks. bare slekten, og ha en kaffe/fest etterpå hvor vennene blir bedt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå