Gå til innhold

spiser/lager dere varm middag vær dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de gjør ikke jeg. eller vi spiser jo mat vær dag.. hehe.. også middag, men ett par ganger i uka er det brødmat eller noe slikt. men vi sitter sammen og spiser altså, ikke sånn "i farta mat" men middag vær dag går ikke her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir omtrent hver dag ja.. Mannen er avhengig av middagen sin.. :P

Skrevet

Middag hver dag, men det hender jo at den er kald.

Skrevet

Varm mat hver dag. Klokka 16.

Skrevet

hehe.. det er derfor jeg slipper billig unna.. hehe

Skrevet

Ikke alltid det er varm middag, kan hende at vi noen ganger har lett mat som pasta, kylling og avocado salat for eks :) men vi har alltid middag.

Bor sammen med to stk som ELSKER middagsmat så det nytter ikke å foreslå brødskiver her altså hehe, selvom jeg gjerne kunne tatt en skive med leverpostei og agurk nå og da ;)

Skrevet

Ja, vi spiser varm middag hver dag, tror aldri vi har spist brødskive til middag.

Hender selvfølgelig at det blir veldig enkel middag, som i dag (grandiosa), men alltid varm mat:0)

Skrevet

Har alltid middag ja, dagens høydepunkt hehe;)

Skrevet

Middag som regel ja. Men ikke alltid varm. Og aldri så tidlig som 16, he he:)

Skrevet

jepp. jeg ELSKER middag/varmmat. kan ha det til både lunsj og middag jeg. til vanlig da- ikke nå når jeg er dårlig/gravid.

Skrevet

føler meg utenfor :(:P

Skrevet

Alltid middag, en sjelden gang blir det brød men da er det pga at ungene ikke vil ha middag pga at de lukter brødet som steker i ovnen. Jobber jeg kveld lager gubben mat, og jeg har varm mat på jobb.

Jeg er ikke så glad i brød.

Skrevet

ikke jeg. vi jobber skift begge to så det blir kun ordentlig middag de dagene vi er hjemme sammen. når en av oss er hjemme ved middagstider og den andre på jobb så lager vi bare lette og veeeeldig enkle middager. (les pose/boksmat/frosne ferdigretter... huff...må skjerpe meg!!!)

Skrevet

middag hver dag ja...

alt mellom himmel og jord,kald,varm,ferdig pose/boks,,

er ofte alene med ungene,og da er det ikke like gøy og lage iddag...blir ofte no enkelt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...