♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 er det noe som går nå? må det være bronkitt?? Gutten min begynte plutselig med det nå, vært litt små-tufs de siste to dagene... Hjelper det litt med honning??
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 3.. er veldig redd for at min andre på 5 månder skal bli smitet da:(
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Kan jo være falsk krupp da.. Det er et forkjølelsesvirus som rammer barn mellom 1/2 - 6 år... Symptomene er en hard, gjøende hoste og problemer med å puste inn. Stemmen blir lett hes og grov, og det piper i brystet når barnet puster. Viruset gir irritasjon og hevelse i luftveiene, og hevelsen øker når barnet ligger, derfor kommer ofte hosten og pusteproblemene etter at barnet har lagt seg. Høres det kjent ut eller??? =)
Gjest Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Kanskje falsk krupp?? Lukk opp vinduet,døra, evt gå ut! Pakk han godt inn i dyne eller lignende så han ikke fryser! Kjølig luft hjelper nok mye bedre en honning tror jeg. Lykke til,håper det går fort over!
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 det piper ikke, men han er hes. Begynte akkurat nå 3-4 timer siden han la seg... burde kanskje ha høyere pute, men det har vi ikke...hm
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Hvis han ikke får sove pga hosten.. Prøv og ta han opp.. Ta dynen rundt han og stell dere litt i kjøleskapsåpningen.. Så han får pustet inn litt av den kalde friske luften... Jeg har pleid og legge et teppe eller noe under madrassen når mini hoster mye.. For og øke høyden ved hodet... Gir det seg ikke ville jeg ringt og hørt med legen i morgen jeg..
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 30. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2008 Teppe var lurt. Takk!
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Smør Mentholatum under føttene på han! Hjelper som fy når Minsten har bjeffehoste hvertfall!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Håpe han blir raskt bedre da... Får han hosteanfall så er det bare og ta han med til kjøleskapet.. Da burde det roe seg bra om det er falsk krupp.. Men ville da også ha ringt legen som jeg sa om det ikke blir noe særlig bedre.. Man kan i enkelte tilfeller få betennelsesdempene for og få friere luftveier.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå