Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 http://www.barnashus.no/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=10&Itemid=412 syntes den ser helt for jævlig ut. hadde jeg sett noen komme trillende med den vogna hadde jeg lurt på om mora var litt vel spesiell. men det er meg og min mening.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 så 3 sånne vogner på senteret på samme dag :S kan jo være de er der ofte. jeg er på senteret maks en gang i halvåret.. ble litt paff. for de så splitter nye ut å ungene så ikke direkte bortskjemte ut.. men det har jeg ingeting med.. husker bare at jeg så disse vognene på barnas hus noen uker før det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Syns vogna er fin og jeg hadde ikke tenkt at moren var spesiell. Vogn med "gammel" design. Hadde våre forfedre sett vognene som er til salgs i dag, hadde de nok tenkt akkurat det samme som deg.
Sånn kan det gå Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Hadde aldri kjøpt en vogn til den prisen om den så hadde hatt gullhjul...
lana<3 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Dette er jo Silvercross da, de er og kommer alltid til å forbli svindyre. Det er den nye motevogna som alle kjendisene i Hollywood bruker. Så dere bildene av tvillingene til Jennifer Lopez, hun hadde en til hver av dem. Jeg selv syns dem er fine, men de ser veldig upraktiske ut og passer nok bedre til varmere strøk enn norge.
2smågull Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Nå trodde jeg ærlig talt det var snakk om en campingvogn..Til den prisen...hehe
Gjest Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Nei, ikke Balmoral, for den synes jeg ikke er så fin. Men jeg har Kensington, koster vel en 14-15 lapper. Kan nevne at jeg kjøpte den for 3 år siden, så jeg har ikke tatt av etter å ha lest se&hør eller noe sånt;-) Og ang. alder, jeg er jo 1920-modell, så du har vel rett, anonym oppi her...=)
Gjest Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Joda, det har de, men hvis jeg er heeeelt stille så merker ikke de at jeg er våken og plukker på laptopen jeg gjemte under puta!
Gjest Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Jeg er klok av skade og har det heretter i nattbordsskuffen. Så lenge jeg ikke blir dement, så har jeg kontrollen på det, vettu=)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Nei! Hadde aldri betalt så mye for en vogn uansett hvordan den så ut.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 Og lenge leve drittunger! Er det mulig...
"husmor"med lille Nora Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 Aldri om eg hadde betalt så mye for ei vogn!!! og vertfall ikke ei slik vogn. syns de er grusomt stygge..
Gjest Skrevet 31. august 2008 #13 Skrevet 31. august 2008 Jaaaaa....de er nyyyydelige og hadde jeg bodd i by, eller had en diger bil med løftelem helst så hadde jeg helt klart had en slik vong. Jeg har planer om å kjøpe dukkevogner til jentene etterhvert, men det blir kostbart så jeg skal spare og vente litt, tenker det blir flott julegave når de er 4-5år..... Synes heller at de som synes de er stygge er sære jeg, for de er vakre og klassiske, men akk så upraktiske og dyre, så derfor har ikke jeg en. Men har lånt en kensington et par gang....fantasisk flott vogn. Balmoral er desidert den vakreste...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 Hadde ikke betalt 17000 for noen vogn. Uansett hvordan den så ut, og uansett hvor mye penger jeg hadde.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 Jeg synes de er grusomme og den i helsort ser ut som en likkiste på hjul...grøsser nedover ryggen når jeg ser en søt liten baby ligge i en sånn en.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #16 Skrevet 31. august 2008 hi hi likkiste på hjul he he, om jeg så hadde FÅTT penger for å kjøre den så hadde jeg aldri gjort det!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #17 Skrevet 31. august 2008 jeg har ikke 17000 til vogn uansett hvordan den ser ut, men hadde jeg fått en slik gammel fin vogn hadde jeg gladelig brukt den :-) hadde vært mer stas hvis den faktisk var litt gammel, ikke bare med gammelt design.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå