Gå til innhold

Noen som har greie på katter her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hun katt som er tre mnd gammel. Har hatt henne i seks uker nå og hun er veldig kosete og er rundt meg hele tiden.

I kveld ble hun plutselig så rar, vil ikke kose det virker nesten som hun ikke kjenner meg igjen. Ligger bare under skjenken og går når jeg nærmer meg henne.

Noen som har peiling på hva som skjer med henne????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

jeg har hatt katt i mange år og nå har jeg 2stk.

det virker som om hun er blitt veldig usikker på etellerannet.

er det noe som har skjedd i dag? kanskje hun har blitt skremt av noe?

Skrevet

Har du mensen? Eller kan det ha skjedd noe med henne eller med deg(slik at du har en annen utstråling enn ellers)?

Har dere (ikke le) åndelig aktivitet i huset? Katter er vare for slikt.

Skrevet

Nei, kan ikke si at det har skjedd noe spes i dag som jeg vet i hvert fall. Er livredd for henne jeg altså.

Jeg har vært litt deprimert i dag, har faktisk gråte. Kan hun reagere på min sinnstemning på den måten?

Skrevet

So sagt, jeg har vært litt deprimert og gråtet i dag, ikke noe høylytt altså. Kanskje hun er blitt skremt av det?

Ellers så har jeg bodd her siden jeg fikk henne, har ikke merket at hun er annerledes før nå, har heller ikke merket noe åndelig aktivitet her.

Nå ligger hun bare under skjenken og sover. Dette har hun aldri gjort før.....

Skrevet

Med katter så er det ikke som med mennesker. De reagerer på ting, selv om du prøver å skjule det. At du har vært litt "nede" i dag, kan faktisk være nok.

Og det med åndelig aktivitet; ånder er ikke alltid til stede(i alle tilfeller), så det kan være noe der.

Men mest sannsynlig er det ditt humør i dag, som er årsaken;)

Det går nok over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...