Gå til innhold

Spm ang spark.. noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent spark hver dag siden uke 17, og de har bare blitt sterkere og sterkere selvfølgelig :) men nå de siste dagene har jeg ikke kjent så mye liv, og når jeg først kjenner det så kjennes det ut som om han sparker mot rumpa mi (mot endetarmen)...? har alltid bare kjent sterke spark mot magen, men nå kjenner jeg ikke det der lenger.. kan han ligge i en stilling så jeg ikke kjenner det så godt i flere dager på rad da? har lyst å kjenne de sterke sparkene å magen igjen, er så koslig og betryggende på en måte :) noen som vet? bekymrer meg så lett, kan ikke noe for det :/ er forresten snart 22 uker på vei nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegullet her snur stadig på seg i magen, var fryktelig bekymra for lite og annerleges liv i forje uke og dro til jm for å høre hjertelyd. Da lå tulla med bein og armer inn mot ryggen min, derfor lite liv. Så er fullt mulig at prinsen din bare har snudd seg rett og slett :) Er 21 uker selv, og vet godt hvordan det er å bekymre seg... Nesten like langt på vei vi, gøy :) Tenk så glad man blir i sånne små inne i magen :) Men det vil jo helst gå veldig bra med oss alle sammen! Masse lykke til, skal krysse fingrene for at prinsen din snur seg snart!

Skrevet

Kjente liv første gong etter 16 fullgåtte veker. Tok så ein del dagar før eg kjente noko særleg igjen. truleg pga stillinga gutten vår ligg i. No også (er fullgått 26 veker) varierar det kor sterkt eg kjenner sparka - og det er tydeleg at han sparkar og spreller i ulike retningar. På sist ul låg han med rompa og ryggen ut mot magen og armar og bein inn mot ryggen - liten rakkar som ikkje ville bli tatt bilde av :-)

Ingen grunn til bekymring. Reknar med at du vil kjenna stadig meir og meir liv, sjølv om det enno er ein del veker til du kan rekna med å kjenna regelmessig liv. Har sjølv kjent regelmessig liv i mange veker, mulig litt "unormalt" sidan morkaka ligg forran hos meg - men deilig er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...