UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 http://juneaakre.blogspot.com/ Driver du med bilderedigering? (Kan jeg se?!) Har du tips til sider som viser hvordan man gjør artige ting i Adobe Photoshop?! =)
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Kjempestilig! Jeg studerer illustrasjon, har laget bok og lager mye collager i photoshop. Kan sende deg link på pm hvis du vil.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Har sendt deg pm med link til noen bilder.. Ikke alle som er redigert i så stor grad da jeg liker og holde mye av det ganske så naturlig.. Men inne på fotogalleri og fotogalleri 2, portrett + fuglebilder.. De fleste der er småredigert i stor eller liten grad.. Også veldig mange av bildene på de andre sidene som er ganske så mye mere redigert...=)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Ja, det hadde vært morro å se =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Inne på 19-24 mnd er det mange svart/hvit bilder bla i tilegg til det jeg nevnte over.. =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Så mange fine bilder! Flink du er til å "se" motiver =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Har sendt deg pm.. =) Er ikke oppdatert på en stund denne da.. Blitt litt flinkere siste tiden med motivene for og få akkurat frem det jeg vil... tror jeg selv da.. hehe.. =) Skal egentlig legge ned denne siden.., bare ikke fått gjort det enda.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2008 Så stilig! Tutorials er jeg interessert i - må få det inn med t-skjeer, hehe! Tar tid å lære det utenat... Jeg har lasta ned endel gratis fra www.shabbyprincess.com...er vel egentlig ment til digital scrapbooking, men kan jo sikkert være brukans til collager og =)