Gå til innhold

Jeg har redigert bilder - vil dere se?! =P

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://juneaakre.blogspot.com/

Driver du med bilderedigering? (Kan jeg se?!) Har du tips til sider som viser hvordan man gjør artige ting i Adobe Photoshop?! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempestilig! Jeg studerer illustrasjon, har laget bok og lager mye collager i photoshop. :) Kan sende deg link på pm hvis du vil. :)

Skrevet

Har sendt deg pm med link til noen bilder..

Ikke alle som er redigert i så stor grad da jeg liker og holde mye av det ganske så naturlig.. Men inne på fotogalleri og fotogalleri 2, portrett + fuglebilder.. De fleste der er småredigert i stor eller liten grad..

Også veldig mange av bildene på de andre sidene som er ganske så mye mere redigert...=)

Skrevet

Ja, det hadde vært morro å se =)

Skrevet

Inne på 19-24 mnd er det mange svart/hvit bilder bla i tilegg til det jeg nevnte over.. =)

Skrevet

Så mange fine bilder! Flink du er til å "se" motiver =)

Skrevet

Har sendt deg pm.. =)

Er ikke oppdatert på en stund denne da.. Blitt litt flinkere siste tiden med motivene for og få akkurat frem det jeg vil... tror jeg selv da.. hehe.. =)

Skal egentlig legge ned denne siden.., bare ikke fått gjort det enda.

Skrevet

Så stilig!

Tutorials er jeg interessert i - må få det inn med t-skjeer, hehe! Tar tid å lære det utenat...

Jeg har lasta ned endel gratis fra www.shabbyprincess.com...er vel egentlig ment til digital scrapbooking, men kan jo sikkert være brukans til collager og =)

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg har gjort av linkene, må lete litt, så kanskje jeg kan sende dem til deg imorgen? :) Jeg har lært masse av å følge tutorials! :)

Lagret faktisk linken til shabbyprincess etter den forrige tråden din. Synes absolutt det kan brukes til collager! :D

Skrevet

Hehe, kanskje bare bra at jeg ikke får linkene med en gang, ellers må det jo prøves ut vet du =P Og da blir jeg jo sittende oppe i de lange timer ...! Hehe!

Skrevet

Hihi, ja! Jeg laget bok til eksamen ifjor, og jeg satt ofte oppe til 4-5, ble heeelt hekta. Uff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...