UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 http://juneaakre.blogspot.com/ Driver du med bilderedigering? (Kan jeg se?!) Har du tips til sider som viser hvordan man gjør artige ting i Adobe Photoshop?! =)
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Kjempestilig! Jeg studerer illustrasjon, har laget bok og lager mye collager i photoshop. Kan sende deg link på pm hvis du vil.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Har sendt deg pm med link til noen bilder.. Ikke alle som er redigert i så stor grad da jeg liker og holde mye av det ganske så naturlig.. Men inne på fotogalleri og fotogalleri 2, portrett + fuglebilder.. De fleste der er småredigert i stor eller liten grad.. Også veldig mange av bildene på de andre sidene som er ganske så mye mere redigert...=)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Ja, det hadde vært morro å se =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Inne på 19-24 mnd er det mange svart/hvit bilder bla i tilegg til det jeg nevnte over.. =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Så mange fine bilder! Flink du er til å "se" motiver =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Har sendt deg pm.. =) Er ikke oppdatert på en stund denne da.. Blitt litt flinkere siste tiden med motivene for og få akkurat frem det jeg vil... tror jeg selv da.. hehe.. =) Skal egentlig legge ned denne siden.., bare ikke fått gjort det enda.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2008 Så stilig! Tutorials er jeg interessert i - må få det inn med t-skjeer, hehe! Tar tid å lære det utenat... Jeg har lasta ned endel gratis fra www.shabbyprincess.com...er vel egentlig ment til digital scrapbooking, men kan jo sikkert være brukans til collager og =)
Gjest Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Jeg vet ikke helt hvor jeg har gjort av linkene, må lete litt, så kanskje jeg kan sende dem til deg imorgen? Jeg har lært masse av å følge tutorials! Lagret faktisk linken til shabbyprincess etter den forrige tråden din. Synes absolutt det kan brukes til collager!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. august 2008 Hehe, kanskje bare bra at jeg ikke får linkene med en gang, ellers må det jo prøves ut vet du =P Og da blir jeg jo sittende oppe i de lange timer ...! Hehe!
Gjest Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 Hihi, ja! Jeg laget bok til eksamen ifjor, og jeg satt ofte oppe til 4-5, ble heeelt hekta. Uff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå