fnat Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Hei jenter.. Jeg skal på ultralyd igjen på torsdag for å få vite om den har flyttet sg eller om d blir keisersnitt. Noen flere i samme situasjon? litt greit å ha noen å dele erfainger å tanker rundt dette med..
anni ke n - med ny baby Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg fikk beskjed om det paa den ordinere ul. Skulle komme tilbake senere paa ul. Det gjorde jeg, og da hadde den flyttet seg, saann at jeg slapp keisersnitt. Lykke til
Lullunutu Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Hadde morkaka framme fikk jeg vite på ul, men har ikke hørt noe om keisersnitt.....???? Nårtid får jeg evt vite noe om dette???? Må spørre jordmora, fikk litt sjokk nå jeg...
elin og gutta;) Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 det er forskjell på foran og foran åpningen.... når den ligger på fremsiden sjekker de en gang til om den ligger foran lavt, eller om den blir liggende høyt. min er oxo foran, men ligger i overkant,så det er ikke til hindring for en normal fødsel. det er veldig sjelden morkaken blir liggende foran åpningen og at en må ta ks.
Kathy+Oktoberjente Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Min flyttet seg rundt uke 24, så det blir normal fødsel
Gjest Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Jeg skal på kontroll på sykehuset den 16 men vet at morkaken har flyttet seg da, vil bare ha ekstra ul hehe..
Lille skatt *38 uker* Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Jeg skal tilbake for en 3. sjekk i morgen og da skal de ta avgjørelse. De var positive til vanlig fødsel forrige gang, men hun ville at én til skulle se på meg for rumpa hans lå i veien. Antakeligvis blir det ks uansett pga seteleie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå