Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Jeg er livredd for å miste lille spiren i magen... Føler på meg at det kommer til å gå galt Leser om så mange med SA og MA at jeg ikke klarer å tro at dette kommer til å gå bra...
SuperSizeMe Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Husk at med de aller fleste går det bra! Og grunnen til at det står mye om SA og MA her inne er nok at disse i større grad trenger råd og oppmuntring, og derfor også bruker disse sidene mer.... Men jeg tror nok det kan vere lurt å ikke lese alle MA og SA-innleggene om en føler det slik... Du har oddsen på din side
Lillegull06 +aprilvidunder09 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg ser at du leser om mange SA og MA'er og da antar jeg at du leser om dem her...?? Hvis det er tilfellet så ville jeg logget meg av dette forumet en stund, det er hyggelig med felleskapet og dele nyheter og bekymringer, men jeg merker det på meg selv også, jeg leser så mye fælt her inne at jeg går å kjenner etter om ikke noe er galt med meg også.. Det gjorde jeg ikke med første mann. Det vi begge må huske på er at veldig mange påviste graviditeter, faktisk de fleste, går bra! Jeg antar i følge nicet ditt at du er mamma til en gutt, Håkon.. det gikk jo bra da, hvorfor skulle det ikke gå bra nå?? Nei, forsøk å ta det med ro, nyt svangerskapet og følelsen av å være gravid, for det er jo faktisk veldig flott og noe som vi har ønsket oss. Dette er antagelig det siste svangerksapet mitt og jeg akter ikke å kaste bort 1 tredjedel av det på bekymringer over at det ikke skal gå bra.. jeg vil bare nyte det.. Smile for meg selv over vår lille hemlighet og tenke ut flere og bedre svar til alle som spør om ikke min sønn, Even, skal få søsken snart.. Jeg håper du kan bestemme deg for dette, og hvis det er det som skal til hold deg unna dette forumet og vent til du er over på neste trisemester.. Jeg synes det er veldig hyggellig å være inne på Småtroll 2-3 år, i og med at vår sønn er drøyt 2 år. Kanskje du kan finne et liknende forum. ) Håper du får det bedre snart. Lykke til med resten av svangerskapet. KOS DEG! Klem
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Tusen takk for så raske svar... Er veldig lei av å gå å bekymre meg for dette! Jeg er ikke mere enn 5+5, så det er veldig lenge å vente til 2 trimester. Jeg husker at jeg var engstelig med førstemann også, men ikke så redd som nå. Vi har prøvd i 1 år å bli gravid, så dette er indelig indelig ønsket ) Jeg lurer på om jeg skal bestille meg en tidlig UL for å se at hjertet slår og at alt er bra, men vil vente et par- tre uker til... Tror jeg? Jeg tror du har rett i at jeg burde trekke meg unna forumet litt...
Lillegull06 +aprilvidunder09 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Jeg også er 5+5, termin i slutten av april, var det 28. tro? Husker ikke helt jeg nå.. ) Vi kunne jo snakket litt du og jeg, hvis du hadde hatt lyst. ) Hvor gammel er Håkon? Min Even er 2 år og snart 2 mnd, født i juli 2006. Så at du var 1 år yngre enn meg. Jeg er født i 1982. )
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Ja, det hadde vært kjempehyggelig! Terminen min er 29 april så vidt jeg har regnet ut. Vil du holde kontakt på msn? Håkon ble 3 år i juni
Lillegull06 +aprilvidunder09 Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Msn blir bra vettu. Min mailadresse er [email protected]
Lillegull06 +aprilvidunder09 Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Sorry. Dette ble jo helt feil.. riktig adresse er selvsagt [email protected] )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå