Gå til innhold

Hvor ofte er deres baby (6mnd) oppe om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva gjør dere evt for å roe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi er våken mellom 1-3 ganger og ingenting annet enn pupp nytter for at hun skal sovne igjenn.Har prøvd med smokken,men den vil hun ikke ha lengre.Hun blir bare irritert når hun får den ,det samme gjelder hvis jeg gir henne vann.

Skrevet

Min våkner flere ganger, en gang for mat, de andre ganger for smokk eller at han SKAL oppi min seng, roer seg da... Skal snart legge han på eget rom, håper det hjelper.

Skrevet

Han sover natten igjennom som regel. Våkner han så setter jeg i smukken, eller later som jeg ikke hører han...han sovner etter MAKS fem min hvis ingen begynner å prate tilbake!

Skrevet

Skal vi se...hvis jeg er veldig heldig så kan jeg løpet av natta få to timer søvn. Hvis ikke så er hun våken hver time. da for å få smukken, kos eller pupp...Men hun sover godt fra jeg legger henne til jeg går å legger meg...

Skrevet

En gang, ca. kl. 2 - hun er i grunnen ikke riktig våken, bare klynker og så får hun pupp og sover videre. Har vært heldig sådan.

Skrevet

Hun våkner i 3 tiden og får en flaske med melk. Resten av natten sover hun (ca fra 19-06) Våkner kanskje en eller to ganger fordi hun mister tutten og ikke finner den selv.

Skrevet

5,5 mnd. som regel sover hun natta gjennom på mm

Skrevet

Jenta vår på snart 6 mnd får mm kl 18:30, sover til 01:30 får mm og sover til 07 får mm og wops er det morgen... igjen:)

Skrevet

Gutten min er ikke oppe om natten lenger heldigvis:) Men han våkner fremdeles en gang ca 04, men han bare prater litt og sovner igjen. Hvis ikke jeg orker høre på skravlingen putter jeg inn smokken. Han våkner gjerne for pupp kl 06.30, så tvinger jeg ham til å sove til 08.00 ;)

Skrevet

6,5 måneder

Sover fra 19:30 til 05:30-06:00. Varierer veldig hvor lenge...

Våkner gjerne et par ganger for smukk og eller vann. Noen ganger klør han i tennene, og tar på Dentinox. Som regel så hjelper en av disse tingene om han våkner. Er han helt hysterisk og tydelig har drømt noe tar vi han opp og synger rolig. Legger han ned og stryker over kinnet, som regel så sovner han igjen etter kort tid.

Skrevet

Min jente på snart 6 mndr ammes stort sett 2 ganger mellom kl 19 og 8. Kan våkne og sutre litt et par ganger på kvelden i tillegg, men da går det som regel bra å vugge henne i søvn igjen (gyngeknotter på senga - genialt!).

Skrevet

Hun sover fra 19-20 tiden til 6 om morgenen, men våkner en gang i 3-4 tiden. Hun får pupp, og sovner allerede før hun har kommet seg tilbake i sengen sin igjenn.

Skrevet

Sovner ca 19, og våkner som regel 1-2 ganer om natta for smokk. Som regel rundt 22-22.30 og rundt 4. Våkner for morgenen ca kl 6, og er supersulten, men da har hun jo ikke fått mat siden 18.30-18.45.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...