Gjest Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 den virker helt genial. kosta litt mer enn ellers men kan gjøres større å har mange små lommer å virker bare helt genial
*Lille Persille" Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Hei 1 Smule, Vi har den og den er kjempefin men nå har jo ikke det lille vidunderet årt kommet ennå da så det kan jo hende at det er noe med den som ikke er bra men som vi bare ikke har oppdaget ennå... Sålangt er vi ihvertfall kjempefornøyde )
Gjest Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 halla lille persille jeg sitter å diller med den nå hihi.. har du sett hjemmesiden dems? er visst amerikansk eller noe.. utrolig mange greie lommer o.l opp og igjen med glidelåser å oppdager stadig nye ting og tang hehe
Gjest Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Jeg har den! Kjøpte den av flere årsaker: den virker vanntett - stellematten sitter ikke fast i vesken - den kan tas av og vaskes hvis det skulle bli nødvendig. Den er litt unisex (mannen min skal trille turer han også), + alle de småtingene som fulgte med - f.eks. en egen lomme til smokken (som ellers alltid blir liggende i bunnen med masse æsj på). Nå er vesken ferdig pakket til sykehuset og jeg er kjempefornøyd!!!
Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Den har forresten vunnet pris fordi den er så bra!
Gjest Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 wææ så flax good jugdement av meg da.. jeg bare fant en jeg syns virka praktisk og slitesterk, skal ha en emmaljunga cc men jeg syns ikke de stelleveskene er noe fine
ditte&malusken&lillebror Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Hvor har dere kjøpt den henne da?
Gjest Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 jeg kjøpte den på barneland i kr.sand på sørlandssenteret. kostet 699kr. men de har hjemmesiden også. http://allerhand.com/english/messenger.php så tar du bare pila på bildene så ser du åssen lommene og alt er.. må bare si at det er noen syke farger der hehe.. jeg valgte bare sort da
gutteklubben grei Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Du trenger ikke en mørkeblå vel? Har en jeg ikke bruker... Kjøpte den fordi jeg ikke fant steleveska til gamlevogna mi (en Basson Roma mørkeblå) men så dukket den opp like etter.. Har kjøpt svart vogn nå så den passer ikke og i barnehagen vil jeg ikke sende med den nye :-)
Bic&Bac Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 bønnepågang: hvor mye skal du ha for din da? Er den helt blå? Finner ikke noen som er helt blå på lilleprinsen.no
gutteklubben grei Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Det er ikke den som jeg fant på lilleprinsen, sender en link her, håper du ser den der: http://www.allerhand.com/english/carryon.php ta musa over bildene under så ser du hvordan den er inni og også hvordan fargen er. Den er helt blå, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå