Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er det 3, 4 eller flere som er mye??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Vi venter nr 3, og jeg synes det blir MYE.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Vi skal ha nr tre nå og jeg får mange reaksjoner på at vi virkelig står på, at de ikke skjønner at vi orker osv...Virker som det er mange som stopper etter to barn, men jeg synes det er ganske vanlig. Fire er heller litt mye... Jeg har alltid sagt at jeg vil ha to eller fire.... Men vi stopper nok etter tre, hvis ikke det kommer en attpåklatt etter noen år igjen da...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Hi her.. Ok for jeg og mannen har 1 hver fra før og 1 sammen..så det vil si at vi tilsammen har 3 barn når alle er sammen, vi ønsker oss veldig et barn til sammen, mest fordi vi synes det er koseligt med barn, men også fordi vi ønsker å gi barnet vi har sammen et "ekte søsken", med ekte mener jeg en som er der hele tiden og ikke 50% her og 50% der.. Men vi lurer jo litt på om det blir for mye med en til...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Meg over her... Jeg venter nr 3 med samme mann, og her i Oslo er det mer uvanlig, hehe. Hvis det derimot er med to ulike menn, er det mer "lovlig" å få flere. Jeg har fått sinnsykt mange reaksjoner fra omgivelsene på at vi skal ha nr 3. Mens en annen mor i barnehagen venter sin nr 4. Men de 2 første har hun med en annen mann, så det blir bare barn nr 2 med den nye. Og da synes alle at det er naturlig. Så for dere vil nok ikke reaksjonene på at det blir 4 barn tilsammen, bli så store. Uansett er det jo ikke andre folks meninger som bør telle.
Joikaboll@ Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Jeg har 5 barn, to fra forrige ekteskap og 3 i nåværende. Jeg syntes ikke selv at jeg har mange barn, akkurat passe. Når det passerer 8 snakker vi mange barn, for meg da :-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Tror folk flest synes at mer enn 3 barn er for mye.. Jeg driter i hva folk synes..folk kan få så mange barn de vil for min del..har selv 3..ønsker 4
Gjest Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Flere enn tre i hvertfall. Tre er jo ganske normalt.
Fire småtroll Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Jeg venter nr fire med samme mann, og vi får endel kommentarer ja ;-) I vår omgangskrets er det mest vanlig met ett eller to barn, ingen har tre og det er ihvertfall ingen som har fire... Folk synes vi er gale, men de fleste sier det med en smil og synes vi er gale på en god måte. Selv synes jeg fire er mye på den måten at man får få valgmuligheter på bil, blir for dyrt å reise på hotellferie, man har ikke barnevakt en uke for å reise på ferie uten barn osv Men hverdagen er ikke noe problem, vi koser oss som storfamile. Det er et valg en tar, en livstil nesten, det er sånn vi vil ha det! Andre må jo velge hva som er viktig for dem...
Sånn kan det gå Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Sånn generelt større-enn-mange-andre-familier synes jeg ikke det blir i det hele tatt før man har minst 5 barn som bor sammen hele tiden. _Mange_synes jeg man må opp i minst tosifret tall barn før det blir. Synes ikke at vi selv har _mange_ barn.
Sånn kan det gå Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 En ting er i hvertfall sikkert, den moren ville jeg aldri byttet liv med. En slik striglet "halleluja-familie" hadde jeg blitt gal i etter få dager uansett antall barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå