Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Hva gjør dere med den våte flekken etter sex..? Er det bare meg eller er det vanlig at alt kommer ut med en gang..?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Går på do nesten rett etter. Da kommer det meste der, og ikke i senga;)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Det blir inni meg til jeg går på do, går alltid på do før jeg sovner etter sex, og da havner det i do. Hvis jeg blir liggende for lenge etter sex før jeg går på do begynner det å renne ut.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Somregel tisser jeg rett etterpå, hvis man trykker litt på da kommer jo det meste ut. Samme hvis jeg dusjer, setter jeg meg på huk å "tar litt i" sånn at det kommer ut.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Da er du heldigere enn meg... På meg renner noe ut med en gang han går ut! Endel klarer jeg å holde til jeg kommer på do... Vi pleier å bruke trusa mi eller hans som jeg legger mellom beina med en gang han går ut. Synes dette er så stress at jeg liker bedre å bruke kondom faktisk... Det har vi gjort i lange perioder mellom barna vi har fått... Har aldri spurt noen om dette er vanlig, er kanskje bare et problem jeg har...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Dytt dytt..... Vil veldig gjerne høre fra flere... Takk tild ere som har svart altså!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Hvordan klarer der og holde alt inni dere, og så gå på do! Hos meg er det ikke bare han som søler, men jeg også under sex. Må ha tykt håndkle under meg. Blir ikke dere våte under sex, slik at det renner ut under akten? Kanskje jeg er ekstremt våt? Hjelp.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Hmm, jeg blir også våt, men ikke så mye at det renner... Er bare når han går ut igjen at det renner ut. Men er mer enn nok det da...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Har håndkle strategisk plassert i nattbordet, og så tar jeg det mellom beina og løper på do.. Hvis ikke renner alt bare ut igjen i senga, og det er dritekkelt synes jeg.. Sånn sett er det mere digg med kondom, blir mindre gris
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #12 Skrevet 30. august 2008 Ha dorullen klar ved nattbordet og dytt den inn med engang han trekker seg ut. funker utmerket her iallefall. han pakker den inn i dopapir også om det henger mye igjen på hans penis. så stikker vi på do og order opp..tisser evnt dusjer og tørker. så er det tilbake til seng og sove.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 He he, ganske likt på oss, bare at vi bruker trusa... Må innrømme at det var litt godt å høre at det er flere som må gjøre det sånn... At jeg ikke er helt unormal... Men virker jo som om det er litt forskjellig for folk også da...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 Kommer det en liten flekk, sover vi på den.. Ikke noe styr etter sex her.. Da er det sove..zzzzzzzzzzzzzz
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #17 Skrevet 30. august 2008 Vi har kjøpt inn sånne små sexhåndklær, som vi har liggende i nattbordet. Tar det mellom beina før han trekker seg ut. Kan så ligge å kose litt før jeg går på do/ i dusjen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #18 Skrevet 30. august 2008 Vi har også en toalett rull stående på nattbordet og jeg holdermye papir klart med en gang han trekker seg ut. Vil ikke ha noe i sengen.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #19 Skrevet 30. august 2008 Klipper du den ut og rammer den inn hver gang? Da har du enten god veggplass eller sjelden sex
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 en av oss sover på den alt ettersom hvilken side av senga den havner på.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #21 Skrevet 31. august 2008 Ytterst sjeldent det blir en våt flekk. Jeg holder det inne til jeg kommer på do...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå