Gå til innhold

bør man godta at mannen røyker hasj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte er liksom greit da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da et underlig spørsmål.. Det kommer vel strengt tatt an på ditt eget forhold til hasj, hvor mye hasj, hvordan personen blir når han har røykt osv.

Skrevet

Man bør vel ikke godta noe som man selv ikke synes er greit. Personlig er jeg skeptisk til at småbarnsforeldre røyker hasj, men på den andre siden, hva vet vel jeg?

Skrevet

Jeg er intolerant mot narkotika. Setter grensen til alkohol; hit men ikke lenger. Og da ikke for ofte.

Skrevet

Ja vet du hva fruen..Mannen din er jo sjefen i huset. Selvfølgelig må han få tillate seg å nyte cannabis så ofte han måtte ønske. Gjerne et par ganger daglig.

Du bør også, som den gode fruen du er, sørge for å dyrke frem et par planter til han. Slik at han har det lett tilgjengelig til enhver tid. Den bør være din jobb å vanne og stelle plantene et par dager i uken. De trives best i terakottapotter, og skal ha svært lite gjødsel.

Lykke til!

Skrevet

Så lenge det er ulovlig i Norge, så hadde jeg ikke godtatt det.

Skrevet

nå har jeg liten kjenskap til hasj og har aldri prøvd det selv, men min Xsamboer ryket det i vårt hjem en gang, og det gjorde hun aldri igjen, for da hadde hun ikke bod der mer. jeg vil ikke blandes in i noe.

en kjæreste som røyket hasj hadde ikke vært min kjæreste, ikke en drita full en heller. men et par glass vin til maten det er bare kos.

Skrevet

Du mener om plenum synes det er akseptabelt?

Jeg har røyka hasj da jeg var ung og kul (trodde jeg selv da)- inspirert av damene i sex og singelliv.. og var så høy som et juletre. Har til og med blitt satt i kasjotten fordi jeg tilfedligvis var på et sted hvor det florerte av hasj. (Jeg kom meg unna uten store traumer)

Etter at man har blitt foreldre synes jeg det er ansvarsløst og tåpelig å røyke hasj. Jeg hadde blitt forferdelig skuffet og tenkt hvilken slubbert jeg hadde hatt til samboer. -Og det hadde ikke blitt godtatt.

Skrevet

*tihi, tøysetippen bak lås og slå... Det hadde jeg virkelig ikke trodd altså=)

Når det kommer til hva man bør akseptere er vel det noe en må føle på selv.

Hvis han har barn synes jeg at man uansett ikke skal godta at han er ruset foran barnet, men for mitt eget vedkommende kan han far gjerne kose seg med en joint i festlig lag med kompisene sine hvis han absolutt skulle fått lyst til det. Dersom mannen du har valgt å leve livet ditt med insisterer på å gå rundt mer eller mindre konstant fjern burde du kanskje tenke deg om en gang eller to før du lovet evig troskap uansett.

Skrevet

peker opp og nikker til hva flettemette sa!

Selv synes jeg ikke noe om å røyke hasj i land det er ulovlig i, synes det måtte være kjipt å fortelle ungen min at jeg ble arrestert for hasjrøyking lzm. lover og regler, my friendzzz.

Skrevet

Det var bare helt harry. Feil sted til feil tid. Vi var jo ikke påvirket av annet enn alkohol da. Og det fikk ingen andre konsekvenser for oss annet enn en skjennepreken. Roet ned gemyttene etter den der.. He he.. Hva du byr..

Skrevet

Du bør ikke. Hasj lagres prydelig i fettvevet i hjernen og kan i værste fall føre til personlighetsforstyrrelser har jeg hørt påstander om, så du bør kanskje ikke godta at det røykes i huset deres.

Skrevet

hehe, tøysetipp. hadde ikke hatt noe problemer med å fortelle om en arrestasjon i min ungdom da. det var nå som voksen mamma jeg ville følt det kjipt.

godt det ble med skjenn da. ;p

Skrevet

Siden du spør, så tror ikke jeg at du synes det er greit.

Jeg hadde nok ikke reagert på hasjrøyking nå og da. Men hadde jeg opplevd bruken av hasj som et problem både for han og meg, da hadde jeg ikke akseptert det.

Skrevet

Hva er alternativet? Og hva er hans formening om saken? Hvordan er stemningen etter at han har røyka? Hvor gjør han det? Og hvor mye plager det deg at det er forbudt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...