Gå til innhold

jeg vurderer å


Anbefalte innlegg

Skrevet

gå til det drastiske skritt å fettsuge et par områder av kroppen. har en bmi på 21, så er ganske slank men det er noe fett jeg aldeles ikke kan klare å hverken slanke eller trene bort. men jeg er litt usikker, det koster ganske mye. jeg har pengene, 30 000, men skulle gjerne hatt de pengene utover vinteren og høsten, som reserve. vet at det vil gå mye penger med til utstyr til ungene, + jeg gjerne skulle hatt ny tørketrommel etc. jeg får litt dårlig samvittighet ved å bruke så mye pengar på noe sånt. samtidig plager problemområdene mine meg fryktelig. allkevel, er det riktig av meg å kriurgisk gjøre noe med det, jeg er tross alt mamma og burde være en bedre rollemodell (selv om jeg selvfølgelig holder det skjult), og burde kanskje jobbe mer med å akseptere meg selv? men så har nå som nevnt dette plaget meg fryktelig mye. og nå er jeg usikker på om grunnen til at jeg har second thoughts er at det frister å kunne ha litt ekstra å rutte med utover..... huff, ble rotete dette her.... hva hadde du gjort om du var i min situasjon med store komplekser for noe du kunne gjort noe med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller du skal jobbe med psyken i dette tilfellet;) Og spar pengene til andre nødvendigheter:)

 

Jeg har BMI på litt over 22, og føler meg slank, selv med litt "lovehandles";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...