Gå til innhold

Hva skal dere i morgen søndag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på besøk 4 mil herfra i den bygda samboern er fra. Dropper vel innom flere der, vi har avtalt med en kompis av han med kone og barn at vi skal komme.

Drar sikkert innom bestemora hans også en tur.

Ha en strålende søndag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skal vi sove lenge, deretter spise frokost og bake sjokoladekake. Så i 15 tiden kommer stor innrykk her, jeg skal ha bursdagsselskap:))) Så vi fyrer grillen og serverer kaffe og kaker etterpå:) Håper jeg får maaaange fint bursdagsgaver:))))))

Skrevet

Jeg skal forhåpentligvis trene litt, så skal vi på frognerseteren og ta lunsj der med familien min. Mannen er på jobb til torsdag...Kanskje vi stikker innom og ser på et ridestevne her i nærheten..

Skrevet

Vi får besøk av et vennerpar og deres 2 barn. Det blir gøy! Vi har flyttet fra venner og familie, så kjempegøy når vi får besøk =)

Skrevet

Vi skal rydde litt fra morgenen av.. Har ett barnerom som bare MÅ ryddes nå. Leker over alt.. Så skal vi på bade-/ grill tur hvis været blir som de lover...

Skrevet

For det første skal jeg sove LENGE i mårra, og det skal bli godt!! Så ha vi ikke masse planer, gå en lang tur hvis været er ok. Vet gubben skal lage vafler i mårra - han lager bare de beste vaflene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...