TM2006 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Jenta mi er 20 mnd og vil ikke spise brød. Hun er prematur og har hatt spiseproblemer fra dag en, dvs hun vil ikke ha mat med biter i. Det eneste hun spiser uten at jeg må mose det er 6 mnd glass. Hvordan i alle dager skal jeg få henne til å lære å spise brød..... er jo veldig på tide nå.... Hun småsutter litt på tørre brødskiver og kjeks, men kan ikke si hun spiser det liksom.... Gode råd mottas med store takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tommage♀♂ Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Har du prøvd å bløte det med melk eller vann?
susemor-3 små Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Prøv ulike pålegg. Ikke for grovt brød. Gutten min på drøyt 2 er litt brødlei for tiden, og spiser en del corn flakes med melk. Men det blir det kanskje for mye "biter" i?
Tommage♀♂ Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Kan legge til at datteren min på snart 3 fremdeles ikke spiser brød. Hun takler bitene, mne er bare ikke glad i brødmat. Jeg lager havregrøt til henne hver dag til frokost, og det går en del i frokostblandinger eller omelett faktisk, men hun får skive i matpakken i barnehagen da... Da glemmer hun seg litt og spiser. Men, poenget var at datteren din skal nok spise mange nok brødskiver i sitt liv, så det er vel ikke så farlig om hun ikke spiser det enda=)
TM2006 Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2008 Har prøvd og bløte opp brødet, med all salgs pålegg og uten pålegg. Ingenting nytter, hun bare rett og slett vil ikke prøve. Ja *~Tommage~* x2 (●̮̮̃•̃)۶ hun begynner vel en gang hun og som alle andre, skulle bare ønske det skjedde snart.... Ikke så mye annet enn grøt og moset middag jeg får i henne siden hun ikke vil ha biter (også tåler hun ikke kumelk.....) Men takk for råd:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå