*min lille sin!* Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 ? bare lurer jeg .. har heeeeele svangerskapet vært kjempeaktiv , helt til i dag , termin på onsdag å i dag har jeg kjennt svak romstrering 2 ganger . har prøvd å ligge stille , spise sjokolade , drikke brus osv.. er ikke bekymret , bare lurer på om hvor lite liv fra magen er nok til å ikke ringe føden?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Kanskje det er stille før stormen? Hørte man skal kjenne 5 bevegelse på 20 el 30min i løpet av dagen.
*min lille sin!* Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 ja ang stille før stormen ,,, har hadd masrier å jæææævli mensverk de siste 14 dager .. kanskje det skjer noe snart? hm.. skal spise litt til så får jeg legge meg på soffan å kjenne etter hvor store skal disse bevegelsene være tro? smp dunk eller at man ser at mager bølger?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 legen min sier at jeg ikke må bekymre meg så lenge jeg kjenner bevegelse hver dag
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Den minste bevegelse teller vel Og du har jo kjent liv i dag
*min lille sin!* Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 oki kjempekjekt å spørre om ting man lurer på her inne var ikke bekymra men man tenker jo sitt en gang i blant:) ha fortsatt en fin kveld, skal finn armkroken til samboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå